hitte

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

hitte

Bericht door Helene »

hoe zijn jullie vrienden de hitte doorgekomen? Escher had het heel zwaar, ik heb alles geprobeerd , de garage openzetten zodat het door kon tochten , maar hij ging daar niet liggen hoor, dat hoort niet zo, het was er wel heerlijk koel. We gingen korte wandelingetjes maken over een laantje met aan weerszijden bomen en dan dezelfde weg terug , normaal gaan we aan het eind rechtsaf maar daar was geen schaduw, Zo hoort het niet vond Escher en hij wilde rechtsaf zoals het hoort. Hij is wel eigenwijs hoor, thuis ging hij op het terras liggen , het is wel overdekt maar de stenen zijn natuurlijk warm. Ik heb ijsjes gemaakt van yoghurt en dat likte hij met plezier op. Op een gegeven moment heb ik hem naar binnengebracht en de deur dicht gedaan, dat was natuurlijk niet naar zijn zinnetje want hij is altijd buiten en bij Escher moet alles gaan zoals het hoort. pff pfff groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: hitte

Bericht door Bor »

Hier korte wandelingen, waar zowel Bor als Mika blij mee waren. Even de Berkel in plonzen en dan weer terug naar het redelijk koele huis. Bor op de koele tegels in het gangetje en Mika in de keuken. 's Nachts lekker in de tuin, op de koele tegels.
Bor heeft weer een zomerjasje. Mika mag haar hele dikke jas over een dikke week uit... Het gaat ze dus goed af, al met al. Ze zijn iets minder eigenwijs dan Escher, als het om aanpassen van hun routine gaat, lijkt :gek:
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: hitte

Bericht door FENNA »

Fenna ligt nu de bijna ganse dag binnen
In onze tuin is er de ganse dag zon en daar kan ze niet zo goed tegen dus blijft ze maar binnen op de stenen liggen
Wandelen doen we s'morgens heel vroeg en s'avonds laat in het bos waar het redelijk koel is
Hopelijk is die hitte snel voorbij want het vrouwtje kan er helemaal niet tegen
Plaats reactie