Weekendje Zeeland

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Weekendje Zeeland

Bericht door Donna »

De plannen waren wat anders voor dit jaar; Donna zou vakantie gaan vieren in de kop van Overijssel, wij zouden naar caraibisch Nederland gaan voor wat zon. Dat laatste bleek niet te gaan werken, dus daar moest een andere invulling voor worden gevonden. Dat werden de Canarische Eilanden. Tijdens de zoekperiode had Donna haar “APK” en bleek dat een plekje op haar flank ongerustheid bezorgde. Zoals in een ander topic beschreven is dat probleem aangepakt en gaat het La Principessa weer goed. Wij hadden beiden vrij en aangezien verre eilanden even niet tot de mogelijkheden behoorden, rees het idee om dan wat dichterbij naar een eiland te gaan. Het werd Schouwen Dijveland. Misschien niet zo exotisch, maar zeker zo lekker als de verder gelegen eilanden. Op een donderdag middag zijn we op pad tegenaan. Eerst naar Yerseke, waar we een late lunch hebben genoten, door naar Burgh Haamstde, op naar het huisje. Daar was een open haard. Jaap had al het nodige hout gehaald, dus we konden lekker fikkie stoken.
In de omgeving konden we heerlijk wandelen, aan zee en door de duinen, heerlijk. Daarnaast, niet geheel onbelangrijk, zaten prima restaurants, waar we konden genieten van de kookkunsten van de lokale chefs. Op Schouwen Dijveland ligt een van de Nederlandse wijnhoeves; kleine Schoore. Daar zijn we heen geweest om te proeven. Dit is de enige foto die ik kon uploaden ( tinypic wilde niet meewerken aan andere foto’s)

Afbeelding

Het leven van een Airedale is zwaar, heeeeeeel zwaar!!!

Weet niet wat er is met tinypic, de foto is ook nog eens enorm groot......

We hebben een heerlijk weekend gehad, dat bijna voelde als een hele week weg. We gaan zeker nog eens terug om verder rond te kijken daar.

Groeten,

Jaap en Patrick

Afbeelding

Afbeelding

Beetje druk uitgeoefend op tinypic, twee extra foto’s
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Weekendje Zeeland

Bericht door Bor »

Oh heerlijk, lekker uitwaaien aan zee!! En je mag nu overal los natuurlijk, als koningin.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Weekendje Zeeland

Bericht door Donna »

En voordat jullie denken dat er een nieuw Zeeuws eiland is, dat klopt niet, het is natuurlijk Schouwen Duiveland :D
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Weekendje Zeeland

Bericht door mleentje »

Ik dacht al, die ken ik niet. Ook wij houden erg van Zeeuws-vlaanderen met zijn zalige stranden en dijken. Voor ons zo vertrouwd en toch net anders. Moeten we echt weer eens doen. Donna ziet er super uit en die kale plekjes zijn zo weer behaard!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Weekendje Zeeland

Bericht door FENNA »

Dit lijkt het paradijs voor onze viervoeters
Helemaal vrij met de pootjes in de zee wat kun je nog meer wensen
En voor de baasjes na de wandeling een gezellig restaurantje met een lekker glaasje wijn en de dag kan niet meer stuk :D
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Weekendje Zeeland

Bericht door Helene »

heerlijk om te zien ik ben blij dat Donna ook geniet groet Hélène
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Weekendje Zeeland

Bericht door Nicoline »

Ohhh wat leuk Zeeland !! Aan Burgh Haamstede hebben wij zulke mooie herinneringen !! Daar hebben we Molly als pup mee naar toegenomen voor haar inprenting hihihi, beetje wennen aan een restaurant, beetje wennen aan zee, en beetje wennen aan fietsen.

zie hier de foto's
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Weekendje Zeeland

Bericht door Eldrid »

De prinses heeft het weer prima voor elkaar :D
Plaats reactie