Elfstedenfonteinen

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Elfstedenfonteinen

Bericht door Helene »

Wij hebben een aantal dagen door Friesland getrokken ,in het kader van Leeuwarden culturele hoofdstad zijn er allerlei activiteiten er zijn in de elf steden waar de beroemde Elfstedentocht per schaats werd gereden en waar onze zwemmer Maarten Weidema na 163 km moest afhaken, fonteinen geplaatst elf fonteinen ,11 kunstenaars uit elf landen , het is een mooie route en de fonteinen zijn heel bijzonder. In Bolsward stonden wij de fontein te bekijken Escher was er bij gaan liggen en wat kwam er de hoek om ?Ja een airedale , leuk , een reu van 8 jaar ,mooi maar wij vonden Escher mooier en ook vriendelijker ,de andere was nogal hanig Escher wilde wel spelen maar de ander wilde dominant zijn ,het was dus snel afgelopen .Wij gingen met onze lieve mooie tolerante Escher weer verder wandelen .Groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Elfstedenfonteinen

Bericht door FENNA »

Wat leuk een andere airedale tegenkomen
Sinds we Fenna hebben zijn we enkel nog maar mensen tegengekomen die vroeger een airedale hebben gehad
Eenmaal zijn we er eens ene tegengekomen maar dat was een reu die niet zo goed met teven kon en die naar Fenna grolde
Ze was toen nog redelijk klein en dan zijn we maar doorgelopen om verdere conflicten te vermijden
Spijtig :(
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Elfstedenfonteinen

Bericht door Bor »

Dan is het hoog tijd voor weer eens een wandeling met meer airedales...
Doe maar eens een leuk voorstel.
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Elfstedenfonteinen

Bericht door FENNA »

Leuk idee :ok:
Momenteel is het hier wel druk met onze bouw maar dat moeten we zeker eens doen
Het lijkt me zeer plezant om met een hele bende airedales (en ook andere rassen natuurlijk) een flinke bos of strandwandeling te doen
Plaats reactie