gemeente

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

gemeente

Bericht door Bor »

Hoe durven ze??! Zoals jullie weten, "bezitten" Bor en Mika hun eigen bruggetjes (ja, het zijn er twee) hier in de gemeente Zutphen. Fijn, zo'n meedenkende gemeente zou je denken. Maar ja, omdat Bor en Mika gedogen dat ook andere mensen uit de omgeving en alle vakantiegangers van verder ook gebruik maken van hun bruggen, is er slijtage opgetreden. Dat is gevaarlijk, dus moet één van onze bruggen gerepareerd worden. En dat doet de gemeente dan zomaar gewoon in deze (hele!! :o ) week. We hebben nog bedongen of het niet in een weekend mocht, als wij er toch niet, maar daar zag gemeente Zutphen niets in... zucht. Dus nu moeten Bor en Mika hele saaie stukjes heen en terug wandelen, i.p.v. over de ene brug heen en de andere terug. Je begrijpt dat dit niet mee gaat vallen, deze week. Ik verwen ze wel extra in huis, er zit niets anders op.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: gemeente

Bericht door mleentje »

Arme Bor en Mika. Dat wordt niet enkel saai maar ook nog drummen nu het toeristisch seizoen begonnen is.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: gemeente

Bericht door Bor »

Het moet gezegd... de werkmannen hebben snel en mooi werk geleverd!! Vanmorgen was er een nieuwe, spiksplinternieuwe brug, die ook nog eens ietsje breder is. We kunnen dus weer kiezen welke route we lopen en hebben de eerste van vandaag er alweer op zitten.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: gemeente

Bericht door mleentje »

Wat een uitgebreide schare personeel hebben die Bor en Mika toch! Niet voor niets maken ze deel uit van de schare Koning-der-terriers-met-personeel. Genieten maar van de brug èn het mooie weer!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: gemeente

Bericht door FENNA »

Wat zullen ze blij zijn met hun nieuwe brug
En het was het wachten waarschijnlijk ook waard nu ze ook breder geworden is
Meer plaats om naast elkaar te lopen :cheer:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: gemeente

Bericht door Helene »

ik stuurde een paar dagen geleden een bericht over de brug en toen ik op versturen drukte verscheen er :error error. Ik heb dus maar even gewacht maar leuk te lezen dat de brug verbreedt is , vast voor Bor en Mika , die kunnen nu koninklijk naast elkaar lopen en het vrouwtje er nederig achteraan, zoals het ''heurt'' Groet Hélène
Plaats reactie