toen had ik 3 honden...

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

toen had ik 3 honden...

Bericht door Bor »

Tja, ik kon er echt niets aan doen :engel:
Het was ook maar voor even.... Op de terugweg van mijn wandeling zag ik een mevrouw heftig staan zwaaien en roepen, aan de overkant vd Berkel. Er struinde een fikse hond omheen, die we net al waren tegen gekomen, een 20 min (!!) geleden. Vrouwtje en de hond waren van andere samenstelling als waarmee ik de hond had gezien. Deze vrouw hield angstvallig afstand van het "monster"... een hele fikse hond, van wel zeker een kilo of 40 à 45 met een hele grote kop. Ik versnelde mijn pas wat, terwijl de vrouw richting andere kant liep. Ik riep de hond en hij bleef zowaar staan. Ik durfde 'm wel aan te lijnen (Bor heeft een riem met twee van die aanklikhaken.... handig!) en heb gewacht tot vrouw en vrouwtje terug kwamen gewandeld. We hebben gezellig gepraat, de hond en wij drieën en toen 't vrouwtje in zicht kwam, heb ik 'm los gemaakt... het was best gezellig zo, met drie van die reuzen... maar ik hou het bij mijn twee, hoor!!
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: toen had ik 3 honden...

Bericht door Helene »

o jee toen ik de kop las van het bericht dacht ik dat je een herplaatser had genomen groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: toen had ik 3 honden...

Bericht door Eldrid »

Whahahah ik dacht hetzelfde als Helene...
Maar je was dus een redder in nood die het monster vasthield.
Wat zal die angstige mevrouw opgelucht zijn geweest.
Plaats reactie