tja

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

tja

Bericht door Bor »

We hebben een niet zo grote tuin, met bijna alleen maar tegels. De achterburen zorgen met hun bos voor het gevoel van weelderige tuin en wij hebben twee ietepetieterige stukjes tegel weg gehaald en daar wat vrolijke noten in aan gebracht, voor wat kleur en nog meer vogel-aantrekkerij. Maar ja... we hebben ook twee eigenwijze honden!! Een heerlijke tuin. Altijd ergens schaduw, (bijna) altijd ergens zon, kan niet beter... zou je zeggen.
Maar nee hoor, zowel meneer als mevrouw verkiezen net die stukjes grond (en mooie bollen en leuk groen) om met hun dikke reet/kop/lijf in te gaan liggen. Tja. Wen d'r maar an, vrouwtje. Geknakte blauwe druifjes zien er ook nog best een beetje fleurig uit :huil:
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: tja

Bericht door Eldrid »

Ach gossie die arme druifjes hebben het maar zwaar te verduren met twee van die beren. Yup. Zit ik me ook wel eens te bedenken wanneer ik weer een airedale in huis zal krijgen moeten ALLE planten het weer ontgelden. :? Maar dan die in huis.
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: tja

Bericht door Bor »

Eldrid schreef:Ach gossie die arme druifjes hebben het maar zwaar te verduren met twee van die beren. Yup. Zit ik me ook wel eens te bedenken wanneer ik weer een airedale in huis zal krijgen moeten ALLE planten het weer ontgelden. :? Maar dan die in huis.
Voor die tijd komen wij ook nog met onze monsters... kunnen de planten vast "wennen"... :lol: Al zijn onze binnenplanten veilig voor Bor en Mika (behalve tijdens een onweersbui dan...)
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: tja

Bericht door Esther »

Ik heb een tuin vol gaten. Ach, Benthor vermaakt zich. :engel:
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: tja

Bericht door FENNA »

Als onze bandietjes maar gelukkig zijn :blij:
En wat die gaten betreft die zijn zo weer dichtgegooid toch :?:
Plaats reactie