eindelijk!!

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

eindelijk!!

Bericht door Bor »

Na een winter van onderhandelingen, smeken, pleasen, niet onder het prikkeldraad door kruipen (nou ja, die paar keer keek de boer niet)is het eindelijk zo ver.... de boer heeft (natuurlijk speciaal voor Bor en Mika :verliefd: ) zijn koeien los gelaten. Dus dat maakt de middagwandeling nog leuker dan die al was. Fijn!! We begrijpen alleen niet waarom dit allemaal nou zo lang moest duren. Volgende keer maar nog beter onderhandelen dan.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: eindelijk!!

Bericht door Donna »

Dus nu lekker genieten en op onderhandel-cursus!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: eindelijk!!

Bericht door FENNA »

Wat zijn koeien, schapen en paarden in de wei toch een leuke attraktie voor onze honden
We zijn wel wat langer onderweg maar met dit weertje is dit super natuurlijk :cheer:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: eindelijk!!

Bericht door Bor »

Bor en Mika hebben de luxe van deze schepsels zo goed als in de achtertuin.... tja. En dan ook nog langs het water, waardoor je lekker kan afkoelen en water lebberen, op weg naar of vandaan van al dat leuks... Het kan niet mooier, bijna.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: eindelijk!!

Bericht door mleentje »

Schandalig verwend zijn die twee. Ik lees jou berichtjes Guus echt niet voor. Ons arm stadsmanneke zou zich achtergesteld kunnen voelen!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: eindelijk!!

Bericht door Bor »

Arme Guus... :wink: Nou, volgens mij is de toewijding van 't vrouwtje van Guus minstens even groot als de rare baasjes/vrouwtjes hier op 't forum. Mocht Guus klachten hebben, dan laat 'm een groepje opzetten met eigen forum. Waarin ze kunnen klagen over al onze fouten, nalatigheden, domme zetten en meer van dat soort ellende. Want ja, ze hebben het toch maar zwaar, zo met ons!
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: eindelijk!!

Bericht door Helene »

Ha ha ja onze vriendjes hebben het zwaar en dat stadsmanneke Guus helemaal , zonder koeien en grachten. Wij gaan elke dag heerlijk naar het koele bos ,niets zo heerlijk als natuurlijke schaduw, daarna zoekt onze vriend zijn plekje op aan de koele waterkant of als hij bij ons wil zijn kruipt hij in zijn zandbak ,graaft de bovenste laag eraf dat zand komt dan tegen onze benen aan, hij vleit zich in het koele zand en zucht eens ,ja ja wat een moeilijk leven groet Hélène
Plaats reactie