Uit logeren

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Uit logeren

Bericht door Donna »

Hoi Allemaal!

Het is me gelukt om Jaap en Patrick even de deur uit te werken (gezegd dat er wat lekkers te vinden was, op het plein, als ze goed zoeken.......)

Nu snel op de iPad, voordat ze thuiskomen.

Dus,

Het duo heeft het in hun hoofd gehaald om naar Aruba te gaan, dat hebben ze al vaker gedaan. Ze hebben ook overlegd met mij, of ik mee zou willen. Heb het aanbod vriendelijk afgeslagen; dik tien uur, onder in zo'n vliegmachine, om vervolgens in de hitte aan te komen...... Ik ben echt gek op die twee, maar daar doe ik niet aan mee!
Dus, de andere optie, logeren bij oma. Dat is altijd leuk!!!

Oma zorgt ervoor dat het me aan niets ontbreekt. In huis is alles op mij ingesteld, ik mag overal lopen, zelfs op de bank neerploffen, het is allemaal goed. We gaan samen lekker wandelen, als ik naar buiten wil, dan geef ik dat aan en als ik vervolgens weer naar binnen wil, dan tik ik met mijn kop tegen de buitendeur en kan ik weer naar binnen.

Oma rules!!!
Het was ook nog erg gezellig dat mijn mensen- nichtje Vivian langs kwam. Met haar ben ik ook nog even aan de wandel geweest. Even meiden onder elkaar.

Op het eet-vlak begrijpt oma mij ook helemaal. Thuis krijg ik visolie door mijn eten gemengd, ben er niet gek op. Oma doet dit goedje op een bammetje, met daar overheen een plak roastbeef, wow, top!!!! Kijk, zó lust ik dat wel!
(Lezen jullie mee, Jaap en Patrick??)

Oops ,denk dat ze terug komen van het plein, hebben het lekkers snel gevonden. Hoor de lift gaan.

Wilde nog even schrijven dat ik het echt heel fijn vond bij oma. Ik ben ook blij dat ik weer in mijn eigen mandje kan liggen. Heb inmiddels ook al weer een eerste inspectie ronde gelopen hier in de buurt. Alles goed, hoewel ik het raar vind dat er op zijn minst vijf nieuwe geurtjes te vinden waren in de bosjes, dat ga ik nog verder onderzoeken. Je kan ook echt je kont niet keren, voor je het weet veranderen dingen.

Hoe dan ook, moet nu echt stoppen, hoor de sleutel in het slot, snel iPad uitzetten, uitloggen (ooohhwww, dat moet je andersom doen.....) Enniehoe, tot snel,

Poot van mij (Donna dus)
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Uit logeren

Bericht door Bor »

Ik kan me zo voorstellen, dat er meer honden zijn op dit forum, die ook wel zo'n oppas oma zouden willen.... ik laat dit item gewoon niet lezen aan Bor en Mika. Haha.
Wel komt de peet-moeder een paar dagen logeren, dát is ook altijd feest!! Dus ach, we hebben zo allemaal onze verwen-oma's/tantes/buurtjes.
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Uit logeren

Bericht door FENNA »

Momenteel hebben we voor af en toe een wandel oma en opa voor Fenna
Dit jaar blijf ik thuis (we zijn aan het bouwen dus geen centjes voor vakantie) maar vanaf volgend jaar schakel ik hun ook in als oppas oma en opa
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Uit logeren

Bericht door Eldrid »

Je hebt het goed voor elkaar Donna met zo´n coole oma! Maar ja, daar heb je ze ook voor :wink:
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Uit logeren

Bericht door mleentje »

Prachtig verhaal, Donna. Bof jij even!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Uit logeren

Bericht door Sjef »

Oh Donna, wat ben je toch een slimmerd, tegen die baasjes van jou zullen wij niets verklappen hoor . Overigens ga ik jouw verhaal wel laten lezen aan mijn baasjes want ik zie hier etenswaren voorbij komen die ik nog nooit gehad heb !!!! Het water loopt me in de mond ! Je moet weten dat ik onlangs weer getrimd ben en dat mijn baas te horen kreeg dat ik nu toch echt wel een beetje te DIK ben :?: (ik dacht echt nog te dik....staan er twee dikke mannen om mij heen, beetje te prikken in mijn zij, op zoek naar mijn ribben :weetnie: ) Dus meid, ik ben gewoon jaloers op je maar gun het je van harte (misschien kan ik het telefoonnummer krijgen van je oma :knip:

Poot van sjef
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Uit logeren

Bericht door Helene »

Ja de wandelingetjes met Escher heb je moeten missen en wij ook
Plaats reactie