touwtje trekken

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

touwtje trekken

Bericht door Bor »

Toen ik vanmorgen de deur uit liep met Bor en Mika en even stopte bij 't fietsenhokje, voor de poncho, begon Bor aan z'n riem te trekken. Ja, zei hij: ga even lekker zelf wandelen in deze regen!! Wat denk je wel??! Ik dacht een heleboel, maar vond nog veel meer. Ik vind dat zowel Bor als ik de wandeling nodig hebben. Ik weet dat als we eenmaal onderweg zijn, Bor het toch wel weer lekker vind. Ik vind poepen in huis ook geen optie. Dus... hup, vooruit, de regen in!!! Het was een lekkere wandeling. Uiteindelijk.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: touwtje trekken

Bericht door mleentje »

Ha, de poncho. Ook bij mij is het het de ultieme bescherming tegen de regen samen met hikersbeenkappen en een paar superwaterdichte wandelschoenen. Maar wandelen zullen we. Guus protesteert nooit bij gewonon regen. Begint het echter te gieten en steekt de wind op dan kan hij niet vlug genoeg thuis zijn.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: touwtje trekken

Bericht door Helene »

Escher houdt er ook niet van , als wij ons aankleden met kaplaarzen petjes en lange jassen, kijkt hij ons aan of we gek zijn. We roepen dan heel enthousiast , ga je meeeee???? Wij gaan zonder jou hoor ! Daaag ,als hij daaag hoort komt hij snel aanlopen want dan denkt hij dat we zonder hem gaan en stort zich net als wij in het slechte weer. Groet Hélène
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: touwtje trekken

Bericht door Esther »

Benthor vindt tegen prima. Behalve bij het laatste rondje van de avond. Dan wil hij zo snel mogelijk naar huis. Alsof hij droog naar bed wil. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie