vakantiepoezen

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

vakantiepoezen

Bericht door Bor »

Zoals ieder jaar is het druk met de verzorging van de poezen op de galerij. De één gaat, de ander komt en even zo vaak overlapt het elkaar dat de poezenbaasjes weg zijn, naar verre bestemming, of in eigen land de vrijheid zoeken. Ik ben de aangewezen verzorgster voor al deze poezebeesten, maar doe dat wel samen met Bor! Helaas voor Mika blijft zij in eigen huis. Bor weet precies he het gaat. Ik pak de sleutels en loop naar buiten, meteen naar links de galerij op. Maar ja... welke poes is het dit keer?? Streets? Dobbie? Of één van de andere? Dus rent hij blaffend en blij de hele galerij af en staat voor alle poezendeuren even stil. De deur waar ik naar binnen ga, stort Bor zich op de galerij, voor de open deur, zenuwachtig wachtend op wat komen gaat... Poezen zijn eenzaam, dus komen ons begroeten en dat is wat Bor zo geweldig vind!! Poes op en soms over de drempel, tussen zijn poten!!!! Dan het kijkwerk. Vrouwtje loopt wat heen en weer, bebt wat tegen de poes, geeft plantjes water, reddert wat in huis en aait poes. Oh, hoe geweldig kunnen de vakantieweken zijn voor een hond als Bor?! Hij zal het moeten gaan missen, in Warnsveld. Zucht.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: vakantiepoezen

Bericht door Helene »

ja hij zal de poezenbeestjes missen , maar daar staat tegenover dat hij en Mika lekker kunnen ravotten in de tuin, heerlijk voor ze en jij staat ook zo buiten , je zult er genieten .Ken je daar al mensen of is het voor jou ook een vreemde omgeving? Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: vakantiepoezen

Bericht door Bor »

In onze straat is iedereen onbekend nog voor ons en wij dus voor hen. Maar de eerste kennismakingsborrel staat al op de planning, hoor. Leuk juist, om echt een nieuwe start te maken en Bor en Mika gaan ons dat vast vergemakkelijken. Of heel misschien zijn er wel mensen die minder gecharmeerd zijn van twee van die "monsters", maar dan scheelt het weer dat je toch minder in elkaars "vaarwater" zit, als je niet een galerij hoeft te delen, inclusief trappenhuis, waar je elkaar vaak tegen komt. Komt helemaal goed en onze directe buurvrouw veerde helemaal op, toen we verklapten twee (grote) honden te hebben. Zij had zelf voorheen twee rottweilers, dus ze is alleen maar blij.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: vakantiepoezen

Bericht door Helene »

wat leuk , zo 'n buurvrouw ,een leuk vooruitzicht ,komt vast goed Groet Hélène
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: vakantiepoezen

Bericht door Esther »

Ik denk dat met name de poezeneigenaren op de galerij jullie gaan missen. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie