modderwater

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

modderwater

Bericht door Helene »

Escher ligt met warm weer in de bijkeuken op de koude tegelvloer , rug tegen de buitenmuur , billen tegen de vrieskast. De muur maak ik wel eens schoon als het heel erg is en dat was vandaag. Ik pakte een emmer heet water en loste daar wat soda in op en met een borstel schrobde ik de onderkant van de muur schoon. De emmer zit vol zwart water. Soms denk ik dat Escher verstand heeft ,terwijl ik schrobde kwam hij er bij staan, ja zei ik kijk maar eens naar die vieze muur , dat heb jij gedaan.Escher begon mij te duwen met zijn snuit ,dat doet hij vaker als hij iets wil ''vertellen''. Maar ja ik weet ook niet altijd wat. Na een tijdje is de muur droog ,Escher schurkt zich weer tegen de muur, heel stevig en hij kijkt eens naar mij en dan heeft hij een blik van dom hoor dat gepoets groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: modderwater

Bericht door Bor »

Heel herkenbaar, van die "hondenplekken" in huis. En de blik van Escher... ik zie het voor me!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: modderwater

Bericht door Eldrid »

Met het duwen van zijn neus tegen je aan wilde hij natuurlijk zeggen: "hou nou maar op met dat schrobben... ik ga er straks toch weer tegenaan liggen" of "hey! Je hebt een stukje gemist..."
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: modderwater

Bericht door Esther »

:lol: Een schoon huis is zo weer vies. :mrgreen:
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: modderwater

Bericht door Helene »

Esther schreef::lol: Een schoon huis is zo weer vies. :mrgreen:
je hebt helemaal gelijk groet Hélène
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: modderwater

Bericht door Sjef »

Niets heerlijker dan een schoon en opgeruimd huis zodat onze airedales het weer vies kunnen maken en overhoop kunnen halen. Zo gauw ik sjef zijn speelgoed heb opgeruimd (stiekem als hij lekker ligt te slapen) ; ik heb me nog niet omgedraaid of hij haalt alles weer uit zijn speelgoedmand en gaat vervolgens weer lekker liggen pitten :evil:

Groet Jacqueline
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: modderwater

Bericht door Eldrid »

Sjef schreef: ik heb me nog niet omgedraaid of hij haalt alles weer uit zijn speelgoedmand en gaat vervolgens weer lekker liggen pitten :evil:
Hoe herkenbaar! :lol:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: modderwater

Bericht door Bor »

Ja, hier hetzelfde als bij Sjef... zoveel mogelijk ballen en botten uit de bak. Zodra iemand ze opraapt en er weer in stopt, loopt er wel één via de speelbak, om weer wat terug te leggen, en nog iets, en dan nog wat.... goed voor de beweging en leuk als spel :wink:
groetjes Esther
Afbeelding
Plaats reactie