de kong

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

de kong

Bericht door Helene »

doen jullie nog wel eens iets met de kong ? Dat rubberen ding waar je iets lekkers in kunt stoppen. De kong speelt een grote rol in het leven van Escher. Als eerste de bench training , hij kreeg een konggetje gevuld met een likje smeerworst. Daarna gebruikten we de kong om hem te laten slapen , Escher verzette zich tegen de slaap werd wilder en wilder rende met een krom staartje door het huis en was niet tot bedaren te brengen , ik vulde de kong met een beetje smeerworst en legde dat in de bench , terwijl hij likte viel hij in slaap, ik deed het deurtje dicht en hij was zo'n 3 uur onder de pannen. Nu is hij bijna 9 jaar oud en nog steeds is de kong iets belangrijks in zijn leven. Na het laatste rondje wat Roel meestal doet vul ik de kong met wat smeerworst en leg dat op dezelfde plaats zoals het hoort , Escher stort zich erop , likt het op en gaat dan slapen .Als we met de camper op stap zijn hebben we natuurlijk de kong bij ons , maar dan wandelen wij altijd samen het laatste rondje, de kong ligt dus niet gevuld op een bepaalde plaats . OK wat doen we dan ??? Ik ga vooruit , Roel en Escher vertragen , ik vul in de camper snel de kong zodat alles ''in orde is '' .Hoe gek kun je zijn ??? Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: de kong

Bericht door Bor »

:lol: Zo herkenbaar!! Dat je van die gekke dingen doet, om je hond tevreden te stellen.
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: de kong

Bericht door Sjef »

Gekker dan gek denk,ik weleens :D sjef heeft hier een berg speelgoed daar krijgt een paard de hik van...er staat hier een grote mand met echt alles wat een hond zou kunnen wensen maar ik moet zeggen dat hij er elke dag wel iets uithaalt om mee te spelen, hij steekt zijn snuit in de mand en is echt op zoek naar iets en haalt dit er dan uit om mee te spelen. Uiteraard heeft hij zijn favorieten. De kong krijgt hij af en toe gevuld met een beetje smeerkaas en dat vind hij inderdaad fantastisch. Ik kijk wel eens bij kongrecepten en word dan heel enthousiast maar bij ons is het geen standaard beloning. Wij hebben wel het ritueel dat na de laatste ronde sjef altijd bij ons op bed mag om zelfgedroogde kip te eten ( ik heb een Voedseldroger voor meneer gekocht en droog dus zelf zijn vlees ) wij hopen altijd dat hij dan altijd even blijft kroelen maar na zijn snoeperij gaat hij naast het bed liggen slapen. Zo heeft iedereen denk ik zijn eigen verwennerij maar reken maar dat ze het weten. Hij ligt soms al eerder op bed te wachten dan datbwij de tijd krijgen om in bed te kruipen :lol:

Groet Jacqueline
Plaats reactie