Callantsoog

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Callantsoog

Bericht door Donna »

Lieve allemaal,
Een vriendin, uit Duitsland, belde me dit dat ze een lang weekend in Callantsoog was. Donna was gelijk laaiend enthousiast en zei: " we gaan". Met dit weer had ik natuurlijk niets intebrengen en werd de wandeling verlegd naar Callantsoog. Met de zomertijd, oef vroeg dus, gingen Donna en ik op pad naar Callantsoog. Dat was even schrikken, het was nog een stuk rijden ook. Maar het weer was goed dus rijden maar. Onze vriendin heeft een inmiddels 1 jaar oude hond uit Portugal. Al heel snel werd duidelijk wie het eigenlijk voor het zeggen had. Mochten jullie willen raden ga je gang maar, maar het was Donna. Ze was natuurlijk niet zo snel als de hond van onze vriendin maar liet hem duidelijk merken wie het hier voor het zeggen had. We hadden een heerlijke wandeling in de zon en kwamen zowaar nog een andere Airedale tegen. Deze Airedale kwam ook uit het land van onze oosterburen en was al 13. Donna, de vriendin met haar dochter en hun hond en ik hebben op het strand heerlijk gegeten. Van mijn zalm bleef de helft over. Je deelt toch alles met je hond?
Groet,
Patrick en Jaap
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Callantsoog

Bericht door Bor »

Leuk, dit soort ontmoetingen. En Bor en Mika weten hoe leuk het is in Callantsoog!! Tja, die zalm kan je natuurlijk niet helemaal voor jezelf houden, dat begrijp je.
groetjes Esther
Afbeelding
Plaats reactie