Escher ......wegwezen

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Escher ......wegwezen

Bericht door Helene »

Al van voor de vakantie ligt er een stapel snoeihout klaar om gehakseld te worden. Vandaag is het mooi weer dus Roel gaat beginnen. Escher wil ook graag naar buiten. Elke keer als Roel een tak pakt begint Escher aan de andere kant te rukken , even later rent hij weg met de werkhandschoenen die laat hij ergens achter en komt terug , sleurt een tak weg van de hakselaar, zo gaat het maar door. Ik roer in de soep en zie alles door het raam gebeuren. Kijk toch eens een hond van bijna 9 jaar , het lijkt wel een puppy. Ik ben gewend aan Escher in de tuin ,als ik door de borders kruip, hangt Escher soms boven op mij ,likt mijn haren en mijn oren, duwt mij om als hij er langs wil , dat gaat niet altijd zachtjes Escher is best ruw, dan weer rent hij weg met een knie kussentje of met plantenpotjes enz. Roel wil hakselen zonder gestoord te worden . Op een moment , ja Escher wordt beetgepakt, gevangen kun je beter zeggen en naar binnen gestuurd. Vrolijk word ik begroet , ik snijd worst voor de erwtensoep, Escher gaat in de keuken zitten ,tegen de keukenkastjes aan , hij duwt en duwt tegen mijn achterste , ik weet wat dat betekent , hij wil een stukje worst, vooruit , omdat ik zo om je moet lachen ,ik doe een stukje in zijn bakje, niet goed , ik weet het , Escher is in Spanje flink afgevallen door het vele wandelen en zo komt het er weer aan , maar ik kan soms geen weerstand bieden aan die olijke blik Groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Escher ......wegwezen

Bericht door Eldrid »

Escher weet het gewone leventje naar het buitengewone te verheffen.
En ach... dat mag best beloond worden met een stukje worst, toch? :mrgreen:

groetjes,
Diezel & Eldrid
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Escher ......wegwezen

Bericht door Bor »

Escher weet als geen ander hoe hij het vrouwtje moet bespelen.... en krijgt daarvoor betaald... in worst!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Escher ......wegwezen

Bericht door mleentje »

Ik zie het zo voor me. Dat Escher er is zullen baasjes nooit vergeten! Ook hier hebben we zo'n lieve dwingeland.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Escher ......wegwezen

Bericht door Esther »

Wie wil nu niet zo'n vrolijke huisgenoot. :I:
Afbeelding
Plaats reactie