total loss

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

total loss

Bericht door Helene »

wij zijn weer thuis en Escher is heel blij , zo blij dat hij heel wild alle kussens van de bank gooide , heel hard blafte , op de banken sprong en met een krom staartje door de kamer rende, en weer terug over de banken, en passant beet hij ons waar hij kon, hij wilde niet luisteren , het was zo erg dat wij hem net zoals in zijn pubertijd een timeout gaven , dat wil bij ons zeggen even 10 tellen in het gangetje bij de badkamer. Daarna is het klaar. Misschien was het de blijdschap en de storm , want jee wat stormde het tijdens onze reis gisteren. Ik had geen zin meer om boodschappen te doen en keek wat er nog in huis was , een pak pannenkoekenmeel waar je alleen water moet toevoegen , dus pannenkoeken. Escher waarvan we dachten dat hij gekalmeerd was rook ook de pannenkoeken en hij beet voortdurend in mijn billen en kuiten .Meestal krijgt hij de laatste pannenkoek ,nu de eerste twee en ja daarna ging hij naar de bank , draaide een paar rondjes en kwakte zich neer hij keek eens om zich heen en deed zijn ogen dicht .Einde van de film ,groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: total loss

Bericht door Bor »

Maar wat een mooie film! Rust in huis en in Escher's koppie. Lekker thuis! Met heerlijke pannenkoek in de buik op je eigen bank... wat wil een prins nog meer?!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: total loss

Bericht door Eldrid »

Een spannende film met een gelukkig einde. Maar wel heel fijn om te lezen dat jullie zonder ellende thuis zijn gekomen. Want het was echt bar en boos!

groetjes,
Diezel & Eldrid
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: total loss

Bericht door mleentje »

ik zie de scene zo voor me: Escher door de dolle heen en jullie doodmoe na na een lange gure reis.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: total loss

Bericht door Esther »

Haha ik zie het helemaal voor me! :mrgreen:
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: total loss

Bericht door Sjef »

Haha , heerlijk blijkbaar om toch ook weer thuis te zijn ondanks alle aandacht onderweg. En dan nog zo'n pannenkoekenfeestje aan het einde van de vakantie, fantastisch ......

Knuffel van Jacqueline op de behouden thuiskomst
Plaats reactie