bijbaantje in Spanje???

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

bijbaantje in Spanje???

Bericht door Helene »

inmiddels kent iedereen op de camping Escher ,we hebben nog nooit zo lang achtereen op een zelfde plek gestaan meestal 2 dagen en dan trekken we weer verder. Omdat we volgende week weer thuis willen zijn hebben we minder getrokken. Op deze camping zijn veel overwinteraars uit Duitsland en Engeland waarvan veel mensen een hond hebben waaronder veel terriers , men vindt Escher zo mooi getrimd en toen ze hoorde dat Roel dat zelf deed kwamen ze vragen of hij hun hond ook wilde trimmen, in Spanje schijnen ze alleen te scheren. De mensen zijn dan enigszins teleurgesteld dat Roel dat baantje niet hoeft ,morgen trekken we richting huis we zijn dan donderdagavond weer thuis , ik had voor een week wifi gekocht dat is wel leuk geweest , voor Diezel en zijn baasjes alle sterkte we zullen woensdag aan jullie denken , groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: bijbaantje in Spanje???

Bericht door Bor »

Ik kan me de teleurstelling van de vakantiegangers voorstellen, hoor. Flauw! Zonde dat er zoveel honden geschoren worden. Gelukkig heeft Escher een baasje die het heel goed kan, ondanks dat Escher zelf misschien toch liever geschoren zou worden. Behalve dan dat dat weer andere ongemakken zou kunnen geven. Geniet van alle aandacht en Roel: geniet lekker van je rust i.p.v dat je gaat bij klussen.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: bijbaantje in Spanje???

Bericht door Eldrid »

Veilige reis naar huis en dank jullie wel voor de lieve woorden.

groetjes,
Diezel & Eldrid
Plaats reactie