restjes

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

restjes

Bericht door Helene »

er gaat geen dag voorbij of er komt een Engelse dame of Heer met een bakje , pannetje of bordje met restjes vlees of iets anders lekkers bij onze camper. Ze willen de teddybeer zien en hem het lekkers geven , heel moeilijk om te weigeren maar toch doen we het , het moet niet zo zijn dat we straks met een rollade thuiskomen waar we alleen nog een netje om moeten binden ,maar moeilijk vinden we het wel . Een poetsvrouw stort zich met haar Spaanse temperament elke morgen op Escher ,ze kust en knuffelt hem en vertelt van alles en de reactie van Escher is geweldig , hij kijkt alsof hij haar verstaat en volgens mij doet hij dat ook en knuffelt terug door zijn kop met stootjes tegen haar aan te duwen ,daarna gaat ze al zingend verder met de schoonmaak ,haar dag is weer goed. Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: restjes

Bericht door Bor »

Naast dat Escher jullie blij maakt, is hij een goed entertainer voor anderen! Geniet maar van al die aandacht, jongen. Voor je het weet zit je weer "saai" thuis.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: restjes

Bericht door Eldrid »

Helene schreef:het moet niet zo zijn dat we straks met een rollade thuiskomen waar we alleen nog een netje om moeten binden
:lol:
Geweldig al die aandacht!
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: restjes

Bericht door Sjef »

Heerlijk om te lezen dat ze zo gek op hem zijn, genieten geblazen is dat hè . Jammer voor hem dat hij al die hapjes niet op mag eten :evil:
Geniet van jullie vakantie en wij genieten van de verhalen

Groet Jacqueline
maria
Junior
Junior
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 mei 2008 18:21

Re: restjes

Bericht door maria »

Haha die Escher heeft een charme hoor, en fijn dat hij meertalig is opgevoed :-)

Ik dacht eigenlijk dat mijn aire erg veel op Escher leek met zijn gedrag.
Maar die kan je als vreemde toch echt niet knuffelen, of hij springt op je hoofd of hij hangt in je arm.
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: restjes

Bericht door Nicoline »

Wat een mooi beeld van die poetsvrouw die elke dag komt knuffelen , ik zie het zo voor me !
Heel herkenbaar ook, als wij met Molly in Spanje zijn krijgt ze ook enorm veel aandacht en wordt ze vaak geaaid.
Wat heerlijk dat jullie daar nu zijn, geniet ervan !
Hartelijke groet,
Nicoline
Afbeelding
Plaats reactie