Spanje

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Spanje

Bericht door Helene »

jaaa wifi , we zitten in de buurt van Valencia op een camping met veel Engelse overwinteraars en dan weet je het wel , oo, little doggyboy , ah handsome , o he is beautiful , het gaat over Escher ,het is regelmatig ''druk '' bij onze camper , alle Engelsen moeten Escher aaien en knuffelen. Wat blijkt ,al die bejaarde Engelsen hadden vroeger een hobbelpaard in de vorm van een airedale .We hebben ook een Spaanse airedale ontmoet , zij was prachtig en zij heette Ana , met de klemtoon op de eerste A. Het gaat goed met Escher , heel veel dennenappels zijn hier dus er moet steeds gevoetbald worden. Ik heb al leuke foto's maar die moet ik eerst nog even verkleinen en dan uploaden via tinypic .Dat komt nog wel . In ieder geval een warme groet vanuit Spanje , maar zo warm is het hier niet , het is wel vestenweer.
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Spanje

Bericht door Bor »

Zonder airedale kunnen jullie nooit meer op vakantie! Dan is er veel minder aanloop :mrgreen: . Tja, zo'n portret als Escher trekt wel de aandacht. Met z'n leuke koppie en z'n streken. Geniet lekker van de Spaanse zon, of anders van het eten, de vrijheid, de natuur, de stad.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Spanje

Bericht door Eldrid »

Escher is een echte bezienswaardigheid! Doet denken aan een circus attractie... :D
Geniet van de reis!

groetjes,
Diezel & Eldrid
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Spanje

Bericht door Helene »

ooit heeft iemand eens tegen ons gezegd :als je ruzie wilt met mensen moet je een hond nemen en o die opmerking is zo waar. Een paar keer per dag loopt er een man met een Duitse herder voorbij. Escher is altijd boos op Duitse herders, zo ook op deze , hij blaft enorm als hij passeert , de man kijkt ons woest aan en als die blikken konden doden zat ik hier nu niet. Ooit een lange tijd geleden ,stopten wij op een parkeerplaats in Oostenrijk, Escher was een paar maanden oud. Trots stapte ik met mijn mooie hondje rond totdat er opeens 2 Duitse herders zich boven op hem stortten. Ik hoorde Escher gillen en janken , de eigenaar liep snel weg , Escher bleef even liggen op de grond , hij was enorm geschrokken .Hij mankeerde niets was alleen nat van die 2 honden, heel timide stapte hij weer mee. Toen zagen we een grote bouvier ,ik ben daar naar toe gelopen om kennis te maken en om hem van zijn schrik af te helpen. Dat ging goed. Vanaf het moment dat hij volwassen was reageert Escher heel furieus op Duitse herders, Escher heeft een geheugen als een pot. We vinden het wel eens vervelend maar je doet er weinig aan , groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Spanje

Bericht door Eldrid »

Tja... zo'n jeugdtrauma daar verander je niets aan. Diezel heeft het ook met bepaalde honden. En dat verandert nooit. Het blijft altijd opletten en vooral vooruitkijken.

groetjes,
Diezel & Eldrid
Plaats reactie