dennenappel

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

dennenappel

Bericht door Helene »

tijdens vakanties in zuidelijke landen vind Escher altijd van die grote dennenappels , hij gooit ermee gaat er vervolgens achter zitten en wacht tot wij hem wegschoppen en zo word er gevoetbald met Escher , hij vind dit prachtig. Helaas zijn hier in het bos de dennenappels te klein en heeft hij geen interesse. wij kregen deze week een kerststuk kado , mooi met veel groen en bovenop een grote dennenappel. Ik zette het stuk op de tafel .Escher zat veel bij de tafel te kijken naar het stuk, wij hadden niets door totdat hij na 2 dagen met een grote sprong op het kerststuk dook om de dennenappel te pakken ,gelukkig zat het ding vast en waren wij er op tijd bij , heel teleurgesteld ging hij weer naar zijn plekje , jammer Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: dennenappel

Bericht door Bor »

Ja zeg; twee volle dagen de kans gekregen om door te hebben waarom hij zo zat te kijken. Twee dagen om hem vrijwillig die dennenappel te geven en leuk met 'm te gaan voetballen. Dat wou hij jullie niet misgunnen en dus handelde hij zelf. En dan blijkt het niet te mogen.... flauw!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: dennenappel

Bericht door mleentje »

Wat zijn wij baasjes toch dom! Weten wij dan niet dat daar een mooie dennenappel te pronken staat en waar zo'n kegel voor dient?
Weer maar eens een aanwijzing dat honden heus wel meer 'verbindingen' maken dan doorgaans aangenomen wordt. Of zouden enkel onze Airedales zo slim en ondeugend/vasthoudend zijn?
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: dennenappel

Bericht door Eldrid »

Prachtig verhaal! Ik zie het zo voor me. Het onbewaakte moment en... HAP!!! :lol:

groetjes,
Diezel & Eldrid
Plaats reactie