kijken en wachten

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

kijken en wachten

Bericht door Helene »

Er is weer een loops hondje gespot en geroken door Escher, sinds 2 nachten horen we hem regelmatig lopen over de houten vloer, dan gaat hij weer ergens liggen om even later weer ergens anders te gaan liggen. Het gaan liggen wordt begeleid door diepe zuchten. Af en toe komt hij de slaapkamer op, legt zijn kop naast die van Roel en zucht...Roel zegt , nee ventje ga slapen, het is nog te vroeg. Escher gaat dan de hoek om ,weer naar de kamer. We horen een diepe zucht. Rond half 8 staat Roel op ,Escher is er als de kippen bij en rent voor hem uit naar de tuindeuren. Escher verdwijnt in het donker op weg naar het terras wat uitzicht biedt over het water. Aan de overkant is een pad en ja daar loopt ze weleens. In het schemerdonker zie je de kop van Escher , hij kijkt over het water en wacht. Na ongeveer een uur als wij zitten te ontbijten komt hij terug en wil binnen ,zijn ''kontje'' met aangekoekte natte blaadjes laat hij gewillig afdrogen en dan kruipt hij op de bank, lekker warm en hij zucht.........groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: kijken en wachten

Bericht door Bor »

Ach ja, de liefde.... zucht. Wel of niet gedreven door hormonen, het is intens voor Escher. Sterkte ermee, jongen.
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: kijken en wachten

Bericht door Sjef »

Onvoorstelbaar wat een neus ze toch hebben. En een geduld blijkbaar want een uur buiten wachten dan heb je er toch wel wat voor over. Gelukkig kan hij daarna lekker dromen van zijn loopse teef !
Toevallig hebben wij vorige week iets dergelijks meegemaakt : tot twee maal toe lag sjef 's nacht te kreunen en te steunen, kwam mij wakker maken en het eerste wat ik toen dacht is oh hij moet zeker nodig poepen of plassen. Ik kreun om 3:30 uur denk ik net zo hard hoor. Dus ik naar buiten en meneer had het toch naar zijn zin, steeds verder wilde hij en maar snuiven...poepen ho maar ! Ron zei toen ook al dat er volgens hem een loopse teef rond loopt. Ons huis zit dicht met rolluiken maar blijkbaar is die geur toch overheersend. Nu ik jouw verhaal lees zou Ron dus weleens gelijk gehad kunnen hebben. Weer wat geleerd !

Groet Jacqueline
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: kijken en wachten

Bericht door Helene »

zeker heeft Ron gelijk, dit gezucht / gesnuif / gekreun weten we na 8,5 jaar heel goed te plaatsen. Escher heeft ook weleens diarree dat zijn weer andere kreuntjes en zuchtjes met tussen de kreuntjes en de zuchtjes lichte trillinkjes en als we die trillinkjes horen dan weten we ook hoe laat het is dan trekt Roel zijn trainingspak aan en gaat op pad want poepen in de tuin , ja dat doe je niet groet Hélène
Plaats reactie