stokken

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

stokken

Bericht door Bor »

Bor wist het vanmorgen precies: weg wezen!! Als het vrouwtje met dozen, ladders en andere drukke dingen aan komt zetten, nadat de Sint is geweest... dan bergt hij zich. Hij weet precies waar hij moet/mag gaan liggen. Bemoeit zich op een leuke manier met de kerstversieringen en weet afstand te houden, als dat gewenst is. Dat hoef ik hem niet eens meer te vragen of te zeggen. Ook als ik dan ineens met een grote tak aan kom draven, die ik in het bos vond ooit en boven lag te drogen voor deze gelegenheid, weet Bor direct dat dit bij de versieringen hoort en natuurlijk niet van hem is. Groot gemak, als je een hond hebt waarmee je zo'n goeie band hebt dat het aanvoelen als vanzelf gaat... Zoals vaker maakt mij dat ook wat onoplettend. Tja, want dat kan gewoon met die leuke hond van mij :applaus:
Maar ja.... jullie raden het al. Ik heb er nog één! Mika begrijpt al die drukte nog niet zo goed. Wil alles graag even besnuffelen, loopt het liefst tussen mijn benen door om die leuke ballen te bekijken. Ze blijft er netjes af, dat wel. Maar ja, toen ik met de grote tak naar beneden kwam, werd ze heel blij. Oh leuk, oh leuk, oh leuk, oh leuk :blob: voor mij, voor mij, voor mij.... hap! Stom genoeg stond ik er wat beduusd bij te kijken. Ik had een airedale aan mijn mooie boom-vervanging hangen :?: Na wat overleg met mevrouw, ging ze akkoord met het feit dat het ding voor het raam kwam te hangen. Ze laat 'm met rust nu het niet meer herkenbaar is als mooie stok uit het bos, maar een lelijk ding met lampjes en ballen. Suffe mensen hier in huis, hoor. Je kan toch veel leukere dingen doen met z'n stok??! Vraag maar aan Diezel. En aan Benthor en aan Guus en... en... en...
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: stokken

Bericht door Esther »

:lol: Mooi hoe je af en toe kan vergeten dat Mika wellicht anders reageert dan Bor.

Onze kunstkerstboom laten ze hier met rust maar ik denk dat ze bij ons ook met een echte tak er vandoor zouden gaan. :mrgreen:
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: stokken

Bericht door Sjef »

Ik vind het al knap dat Mika alleen oog heeft voor de stok en niet voor de overige kerstversiering :hoera: en ja het is toch ook moeilijk te snappen dat die mooie tak opeens voor het raam moet hangen in plaats van er heerlijk mee te spelen. Ik geef mijn vriendin groot gelijk :gek:

Poot van sjef
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: stokken

Bericht door Eldrid »

:lol: Ik zie het helemaal voor me :lol:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: stokken

Bericht door Bor »

Vandaag de tweede stok gedaan, voor in de keuken. Ik kon 'm gewoon op de grond leggen, mevrouw ondernam geen enkele actie om er met de stok vandoor te gaan :hoera: . Ze leert snel! Ze heeft dan ook een goede leermeester aan de rustige Bor.
Nu is er weer rust in huis. Geen dozen, geen stokken, geen ballen die niet van haar zijn. De ballen die er nu nog zijn, daar mag ze mee spelen, die zijn van hun.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: stokken

Bericht door mleentje »

De jonge dame leert erg snel moet ik zeggen. Goed zo Mika. Volg Bor maar. Die weet hoe het moet!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie