verwend

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

verwend

Bericht door Helene »

Escher krijgt na zijn boswandeling altijd een sneetje knäckebröd van een heel goedkoop merk. Dat was geen probleem , hij at het met smaak op. Toen was zijn merk op en ik had alleen nog Wasa , ik gaf hem Wasa en nu weigert hij om die andere te eten. Ik ben overstag gegaan en hij krijgt nu dat duurdere merk. Zie je hem heel tevreden op de bank liggen ?
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: verwend

Bericht door FENNA »

Toch vreemd dat ze alleen de dure merken lusten :?
Fenna heeft dit met haar rundsstaven
Sinds ik haar eens een duurder merk heb gegeven moet ze van die goedkopere totaal niet meer hebben
Ik probeer haar nog te misleiden met af en toe een goedkope (die ik dan tussen de andere heb gestoken) te geven maar ze trapt er niet in hoor
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verwend

Bericht door Helene »

FENNA schreef:Toch vreemd dat ze alleen de dure merken lusten :?
Fenna heeft dit met haar rundsstaven
Sinds ik haar eens een duurder merk heb gegeven moet ze van die goedkopere totaal niet meer hebben
Ik probeer haar nog te misleiden met af en toe een goedkope (die ik dan tussen de andere heb gestoken) te geven maar ze trapt er niet in hoor
Ja dat is het grappige , ze vergeten niks en natuurlijk ook niet de geur van die betere merken, ik moet er wel om lachen want Escher heeft gelijk , Wasa knäckebröd is veel lekkerder
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: verwend

Bericht door Eldrid »

Onze honden hebben gewoon een goede smaak :gek:
Plaats reactie