herrie!!

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

herrie!!

Bericht door Bor »

Mika is een enorme snurker. Het lijkt wel een volwassen bootwerker, maar dan erg :o Daar waren we al aan gewend en het heeft wel iets schattigs en geruststellends, zo'n zaag in huis. Ze snurkt heel gelijkmatig, da's een meevaller.
Nu Bor veel dieper slaapt, op z'n iets oudere dag, is hij ook begonnen met snurken... Tegen elkaar in gaat het. In de voor en achterkamer één. Snottebellen, lawaai, dromende, jankende, piepende heer en mevrouw. Daarnaast droomt Bor erg veel en schud dan hard tegen de verwarming aan, waar hij graag tegenaan ligt. Of wild schuddend in de krakende troon van 'm. We wonen zo lekker rustig hier in dit mooie, lieflijke dorp... maar binnen... wat een herrie :wink:
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: herrie!!

Bericht door Helene »

Ik zie het zo voor me die 2 snurkers en jij er tussen in. Ja ik vind het ook een fijn geluid een snurkende Escher ,hij kan er ook wat van. Groet Hélène
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: herrie!!

Bericht door Nicoline »

Oh wat linkt dat gezellig!! Molly kan soms ook wel eens snurken, dan ben ik helemaal vertederd. Als mijn Hans daarentegen snurkt is dat toch heel anders, vreemd eigenlijk :D
groetjes
Nicoline
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: herrie!!

Bericht door FENNA »

Van onze beertjes kunnen we precies een beetje meer verdragen dan van onze partners :wink:
Alhoewel ik geen klagen heb het zijn geen van beide harde snurkers
Zagen daartegen dat kunnen ze beide als de beste :mrgreen:
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: herrie!!

Bericht door Donna »

Ook Donna kan heerlijk snurken, het klinkt vaak wel lieflijk. Soms is het wat harder en denk je dat er, zoals Esther schreef, een bootwerker heeft plaats genomen in de mand. Een tijd geleden zat ik tv te kijken en lag Donna in haar mand te snurken en Jaap op de bank. Heb even met de gedachte gespeeld dit rare tafereel op ,te nemen. Niet gedaan. Er wordt mij gezegd dat ik er ook wat van kan, van dat snurken. Maar dat is natuurlijk fake-news!!! :D

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Plaats reactie