Fenna aan 't zeetje

Plaats reactie
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Fenna aan 't zeetje

Bericht door FENNA »

Voor de eerste keer met Fenna op strand :D :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Fenna aan 't zeetje

Bericht door mleentje »

Wat een flinke pup is dat al! Hoe vond ze de zee? Guus moet soms gewoon worden aan het bij wijlen aanstormend geweld van de golven.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Fenna aan 't zeetje

Bericht door FENNA »

Het was geweldig voor zowel Fenna als voor ons om haar te zien crossen op het strand
Echte grote golven waren er niet dus is ze heel eventjes met haar pootjes in het water geweest
Het enige nadeel is dat ze met elke mens en hond wil gaan kennismaken en sommige mensen vinden dit niet leuk
Gelukkig was er niet echt veel volk op strand
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Fenna aan 't zeetje

Bericht door Bor »

Dat is geen nadeel, dat ze kennis wil maken... zoals we tijdens de groepswandelingen al vaker zeiden: we hebben "sorry-honden". Sorry, dat hij tegen je op springt, sorry dat de veel te grote stok ervoor zorgt dat je van achter in je knieholten word geraakt, sorry dat hij zo wild is, sorry dat we met zoveel zijn... :mrgreen: Laat Fenna maar lekker sociaal worden. Af en toe een beetje schaapachtig kijken en op tijd sorry roepen... meestal loopt 't dan goed af.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Fenna aan 't zeetje

Bericht door Helene »

Ja Esther heeft gelijk ,airedales zijn zo vriendelijk en maken zo graag contact. Wij zijn gewend om sorry te zeggen. Fenna leert snel genoeg welke mensen antihond zijn .Het is een prachtige foto. Ik had onlangs op een verjaardag een gesprek met een dame over honden. Zij vond dat een hond een flinke tik moest krijgen elke keer als ze aan een mens snuffelen. Ik zei dat ik mijn hond nooit zal straffen omdat hij natuurlijk gedrag vertoont. Dat is hetzelfde als dat ik u een tik zou geven als u mij de hand wilt schudden , want ik zie dat als hetzelfde, een hand geef je bij een nieuwe of hernieuwde kennismaking. De dame ging naar het toilet en toen ze terug kwam ging ze ergens anders zitten , haar mond in een afkeurende streep. Ik heb ze vriendelijk toegeknikt, zie je het voor je?? Groet Helene
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Fenna aan 't zeetje

Bericht door FENNA »

Bij gewoon opspringen zou ik het persoonlijk ook niet zo erg vinden (tenzij de mensen hun beste kleding aan hebben)
Bij Fenna is het probleem niet alleen dat ze op de mensen wil opspringen maar ze ook in hun handen, benen en kleding probeert te bijten en met die scherpe melktandjes van haar is dat geen lachertje :x
Ik probeer haar dan met alle trucjes (snoepjes, ervan weglopen, mij bukken enz...) terug te roepen maar meestal moet ik haar dan met rode kaken :oops: zelf gaan halen
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Fenna aan 't zeetje

Bericht door Bor »

Behalve de sorry zijn de rode kaken ons allen ook niet onbekend... het went!!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Fenna aan 't zeetje

Bericht door Eldrid »

Rode kaken zijn heeeeel normaal voor airedale-personeel. Het hoort erbij.
Wat een heerlijke foto van Fenna.

groetjes,
Eldrid
Plaats reactie