Guus

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Guus

Bericht door mleentje »

Afbeelding
Ik ben heel moe. Wie zeult nu een pup door Brugge. Bruggelingen zeker. Dat beloofd wat.

Afbeelding
Als je dan toch zeurt wil ik mijn kop wel eventjes opheffen. Eventjes maar.

Afbeelding
Wacht ik niet flink op de brokken?

Afbeelding
Nu ben ik echt weer moe. Even bijslapen en ...

Afbeelding
heerlijk dromen.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Pauline
Puppy
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 feb 2015 13:09

Re: Guus

Bericht door Pauline »

mleentje schreef:Afbeelding
Ik ben heel moe. Wie zeult nu een pup door Brugge. Bruggelingen zeker. Dat beloofd wat.

Afbeelding
Als je dan toch zeurt wil ik mijn kop wel eventjes opheffen. Eventjes maar.

Afbeelding
Wacht ik niet flink op de brokken?

Afbeelding
Nu ben ik echt weer moe. Even bijslapen en ...

Afbeelding
heerlijk dromen.
Wat een schatje! Echt vertederend.
Sonia en Pauline
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Guus

Bericht door Bor »

Wat een geweldig mooie nieuwe vriend!! Hij kijkt zo lief! Hij is zo koddig. En zo schattig... :verliefd: Dank voor de mooie plaatjes!
groetjes Esther
Afbeelding
Sylvia
Junior
Junior
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2014 13:04
Mijn hond heet: Fidel
Locatie: Lier

Re: Guus

Bericht door Sylvia »

Oooooch, wat een toetje! Het nieuwe hoofdstuk kan beginnen...genieten maar!
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Guus

Bericht door Eldrid »

Ja ik ben het met mijn voorgangers eens: Guus is een echt opvretertje!
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Guus

Bericht door Esther »

Wat een prachtige pup! :I:

Op de derde foto zie ik dat hij al snode plannen smeedt :engel:
Afbeelding
boetje
Junior
Junior
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 jan 2015 14:39
Mijn hond heet: norton
Locatie: brugge

Guus

Bericht door boetje »

Oh, zo leuk dat je opnieuw een airedale hebt!

Leuke foto's! Ik herken er alle slaapposes is en ze hebben zo'n wijze, verstandige blik als kleine pup vind ik.

Misschien komen we elkaar wel eens tegen in Brugge..
Niet te doen hoeveel opmerkingen je krijgt van de toeristen (japanners en vooral de britten)
over "how cute" or "such a sweetie" of "lang geleden dat ik nog zo'n mooie hond zag".
Denk dat er in en rond Brugge niet veel airedales rondlopen.

Altijd conversatie genoeg...

Heb ik een andere topic ook gelezen of over de giftige planten : heb dit helaas ook al mogen ondervinden.
wij zijn pas verhuisd en de tuin is pas aangelegd (taxus, buxus) en helaas heeft de tuinman (ongevraagd) kriskras in de tuin zo'n 250 bloembollen geplant, die nu overal de kop op steken.
Norton vind niets leukers dan ze opgraven (denk dat hij ze ze ziet groeien..) en er mee spelen. Hij heeft toen een tijdje zeer erge diarree gehad en was misselijk.
Heb toen opgezocht op internet en blijkbaar zijn zo'n bollen echt dodelijk voor de hond!
ook de meeste van de producten die de tuinaannemers gebruiken zijn zeer gevaarlijk en terwijl Norton niets liever deed dan meehelpen met de tuinman!
Vind het jammer dat ik dit niet eerder wist en vind dat er algemeen ook te weinig over gepraat wordt in het algemeeen, maar ik hoop dat hij er nu instinctief afblijft en probeer zoveel mogelijk ander attractieve alternatieven te voorzien zoals hoefjes en ander speelgerief.

Alvast veel plezier met Guus!

ps : ken jij toevallig een goed trimadres in de buurt
Afbeelding

always look on the bright side of life
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Guus

Bericht door mleentje »

Nou qua Airedale's valt het nog mee in de buurt of niet mee; het is maar hoe je het bekijkt. Drie op een paar vierkante km en toch komen we elkaar nooit al wandelend met hond tegen. Een goede trimmer hier ken ik niet maar de dame van de Airedale aan de Sint-Pieterskaai is heel tevreden over de hare. Met de lente zal ik eens passeren of wellicht kom ik Airedale en baasje al joggend langs het kanaal tegen. Ik weet hen ongeveer wonen en de Airedale ligt 's zomers altijd op het terras aan de straatkant zegt het vrouwtje.
Vroeger ging ik naar Balou en co - zitten/zaten in de Ontmijnerslaan 44 in Sint-Andries -. Die trimden de Airedales heel mooi - van onze Wheaten echter hadden ze geen verstand - maar zijn nogal duur leek mij. € 100 voor de trimbeurt las ik een maand geleden op de website maar die werkte deze morgen niet. Nazicht van oren en voetzolen en nagels worden afzonderlijk verrekend.
Ik laat eind deze maand de puppietrim doen bij de kweekster van onze Wilma in Boutersem. Guus is op 12 weken zo ver mogelijk getrimd door de kweker toen de mama haar grote beurt kreeg. Vooral het kopje heeft nog puppiehaartjes maar ondertussen vinden we wel wolletjes. We zien wel hoever Chantal komt met Guus. Tegen dan is de tandenwissel echt op gang en kunnen we kijken of de stand van de oortjes goed zit. En natuurlijk moeten wij nog een 'klappeke doen' over Wilma.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
boetje
Junior
Junior
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 jan 2015 14:39
Mijn hond heet: norton
Locatie: brugge

Re: Guus

Bericht door boetje »

Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken op de site.
Aha, blij te horen dat er dus nog airedales rondlopen in Brugge.
Afbeelding

always look on the bright side of life
Plaats reactie