Molly op vakantie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Molly op vakantie

Bericht door Nicoline »

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Molly op vakantie

Bericht door Eldrid »

Wat een prachtige pup is Molly. Ik smelt er helemaal van :I:

groetjes,
Diezel & Eldrid
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Molly op vakantie

Bericht door Helene »

wat hangt ze leuk in haar koets, geweldig , een soortgelijke foto hebben wij van onze Escher , kijk maar eens bij foto's en dan vakantie Kopenhagen.Escher hangt daar op precies dezelfde manier over de kar en Roel maar fietsen.Jullie hebben een heel mooie kar , die kar van ons is uit 1999 dus wel een oud model, de kar is wel opvouwbaar en een lichtgewicht .
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Molly op vakantie

Bericht door Nicoline »

Ohh wat een vergelijkbare foto van Escher, je heerlijk laten rondrijden, niets fijner dan dat!
Ik moet wel zeggen dat ik de eerste rondjes wel griezelig vond, maar ze zit heel braaf en is natuurlijk aangelijnd in het karretje, dat we vanaf nu dan ook maar haar koets gaan noemen :)

Ja, we nemen haar overal mee naar toe, van rommelmarkt tot kathedraal , mee uit eten en lekker ravotten in de boomgaard ze doet alles prima. Alleen dat zwemmen dus, niets daarvan. Onze vorige honden was ik meteen kwijt als ze water roken. Bobby onze fox terriër heb ik eens moeten bevrijden uit een koeien drinkwaterbak. Na lang roepen zag ik alleen zijn staart boven zo'n ronde bak uitsteken hij draaide alsmaar rondjes!
Molly houdt er voorlopig niet van om haar pootjes nat te maken.

Is dat verplicht zo'n muilkorf in sommige landen? We hebben dat met onze andere honden niet gedaan, maar die waren natuurlijk wel wat kleiner. Hier in Frankrijk zie ik het zelden. Maar als het verplicht is in Italië dan gaan we het haar van jongs af aan aanleren, want we gaan we ook graag naar Italië.
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Molly op vakantie

Bericht door Bor »

Leuk, zulke bereisde honden zoals Molly en Escher!! Wij genieten mee via jullie geweldig leuke foto's.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Molly op vakantie

Bericht door Helene »

in tsjechie is het verplicht in openbare vervoersmiddelen , bus en trein en er wordt op gelet in italie in kabelbaantjes er wordt ook op gelet , een Airedale is een grote hond heel veel mensen zijn bang, vooral op buitenlanders wordt gelet .in frankrijk is men wat nonchalanter wat kleine hondjes betreft.wij kunnen boeken schrijven over de regels die wij moesten handhaven maar niet de eigen bewoners.wij hebben onze Airedales alles geleerd om problemen te voorkomen
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Molly op vakantie

Bericht door Nicoline »

Dank je voor de tip Hélène, dan gaan we Molly ook zeker snel aan een muilkorf wennen.
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Molly op vakantie

Bericht door Helene »

het is heel simple, ik kocht er een ,een stoffen , ik droeg dat ding een hele dag in mijn zak, zodat mijn geur er aan zat.De volgende dag liet ik hem aan Escher zien ,dat herhaalde ik een paar keer per dag.Als hij interesse toonde kreeg hij een stukje kaas Ik wilde dat de muilkorf en kaas een combinatie werden.Op een dag begon hij al te kwispelen als ik de muilkorf liet zien.Toen dacht ik :het moment is rijp en ik deed hem om, deed hem aan en weer uit , zonder het klittenband vast te doen ik gaf hem kaas en maakte er een spelletje van ,aan en uit , goed zooooooo.Na 15 minuten was ik zover dat hij er mee rond liep in de tuin.Escher doet alles voor kaas.Toen we in Tsechie waren en met de bus weg gingen wachtte ik wel tot het laatste moment om de muilkorf om te doen , een stukje kaas en Escher stapte in de bus.Soms is het wel een jaar geleden maar ze vergeten het nooit meer.Heel veel mensen vinden het zielig maar het is maar hoe je het bekijkt, Escher gaat overal mee naar toe wij vinden het heerlijk om hem bij ons te hebben.Succes
Plaats reactie