door Nicoline » 24 Mei 2021 18:45
Wat leuk Helene dat je meteen reageert ! ik vind het toch nog steeds fijner om hier wat te vertellen, ik heb eigenlijk echt een hekel aan Facebook
Er zijn 11 hondjes geboren, 9 jongens en 2 meisjes. We wilden graag een meisje omdat ik denk dat dat beter bij Molly past, en gelukkig mogen we er een hebben. Ze komen uit Spijkenisse van de fam Bouma, de vaste kapper van Donna.
Hoewel Molly in Helmond geboren is komen de ouders van Molly daar ook vandaan, "Of Malton" , heel vertrouwd dus.
We hebben er heel veel zin in, alhoewel ik me af en toe ook wel eens zelf achter de oren krab en me afvraag waarom we ons vredig rustig gezinsleven totaal op zijn kop gaan zetten. Ik heb de afgelopen dagen de foto's van Molly toen ze net bij ons was weer eens bekeken, en herinner me ineens weer heel veel ......... Suarez was haar bijnaam.......
De zomer is in elk geval wel een hele fijne tijd om een pup kennis te laten maken met van alles. Ik zal het hele proces wel vastleggen zodat jullie een beetje op afstand kunnen meegenieten !
hartelijke groet,
Nicoline