Prachtige herfstdag

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Prachtige herfstdag

Bericht door Donna »

Vorige week was het nog prachtig weer, zeker voor de herfst. We zijn veel op pad geweest om lekker te wandelen. Hier in de buurt zijn veel mooie gebieden om te lopen en op de dag van deze foto waren we bij de Bosbaan, die naast het Amsterdamse Bos ligt. Op de heenweg liepen we tegen de wind in, met de zon in ons gezicht, terug vanzelfsprekend de wind in de rug. Het was een heerlijke wandeling en het was uitzonderlijk zacht voor deze tijd van het jaar. Ollie genoot met volle teugen. Ze lijkt het erg naar haar zin te hebben. Dat idee hadden we al als ze kwam logeren, nu is het voor het echie en dat gaat allemaal heel goed. Ook in huis gaat het allemaal prima, ze mocht als ze kwam logeren, wat meer dan we destijds toestonden bij Donna. We zeiden steeds : “ ach ze komt logeren, ze mag best dit of dat”,daar plukt zij nu dus nu de vruchten van :D
We zijn niet van plan de versoepelingen terug te draaien en laten het gewoon zo.

Tijdens de wandeling veel moois gezien, de kleuren buiten waren prachtig. Ollie wilde best mee werken aan een mooie foto, met de Bosbaan op de achtergrond.

Afbeelding

Groeten,

Jaap een Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Prachtige herfstdag

Bericht door FENNA »

Prachtige foto van knappe Ollie :I:
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Prachtige herfstdag

Bericht door Eldrid »

Wat heerllijk dat jullie weer een krullenbol in huis hebben! Ze heeft geen betere mensen kunnen treffen.

Lieve groet uit Monnickendam van Teuntje, Joep en Eldrid
Plaats reactie