Nieuw Thuis voor Ollie

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Nieuw Thuis voor Ollie

Bericht door Donna »

In oktober waren wij op vakantie, Ollie was dit keer niet met ons mee, omdat we met het vliegtuig zijn gegaan. Aanvankelijk zouden we met de auto gaan en zou Ollie met ons mee zijn gegaan, het liep anders.
Op de een na laatste dag van de vakantie werden wij opgeschrikt door een telefoontje uit Nederland: we hoorden dat de mama van Ollie onverwachts is overleden. En net als ten tijde van de operatie, was het nu ook weer een klein probleem om Ollie te plaatsen. Daar konden wij direct opluchting bieden. We hebben gezegd dat wij Ollie in huis zouden nemen. Daar heeft voor ons geen seconde twijfel over bestaan.
Inmiddels zijn we dik twee weken verder en Ollie lijkt zich prima op haar plek te voelen. Ze was hier natuurlijk al een aantal keer geweest, ook voor langere tijd. Ze is tien, wordt in januari elf. Het is dus een oudere dame. Zoals een Airedale betaamt is daar niets van te merken als we op pad zijn. Wij genieten weer van een bengel is huis en zij geniet met ons mee. Ga proberen jullie op de hoogte te houden via het forum

Groeten,

Jaap en Patrick


Afbeelding

Voelt zich al lekker thuis!

Afbeelding

Lekker in het water.

Afbeelding

Tien???
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Nieuw Thuis voor Ollie

Bericht door FENNA »

Amai wat heeft Ollie geluk dat ze bij jullie terecht kon.
Hopelijk beleven jullie nog lange mooie jaren met haar :duim:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Nieuw Thuis voor Ollie

Bericht door Helene »

Veel plezier met Ollie , natuurlijk gaat het goed ze was al zoveel bij jullie, ik hoop ze nog eens te zien dus als je in de buurt bent hè Groet Hélène
Plaats reactie