Zeeland

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Zeeland

Bericht door Donna »

Vorige week zijn wij met onze logé wezen logeren in Zeeland. Dit hadden we al eens eerder gedaan met Donna en dat is ons toen heel goed bevallen. We hebben erg geboft met het weer: heel veel zon en prima temperaturen voor maart. Ook deze keer weer genoten van de omgeving, heerlijk gewandeld. In de duinen hebben we herten gezien en op het strand zelfs een zeehond, erg leuk. Daarnaast lekker gegeten in de omgeving.
Ollie vond het allemaal geweldig. Toen we de herten zagen was ze aan de lijn, maar gaf geen kik, ze bleef geduldig wachten totdat wij uitgekeken waren. Ook met de zeehond ging het heel goed. Een keer was het even spannend; in de duinen waren we aan de wandel en het was een losloop gebied. Toch was er één hert zo stom zich in dit gebied te begeven. Natuurlijk had Ollie dit eerder door dan wij en ze vloog er achteraan. Gelukkig luistert ze goed en na een paar verschrikte brullen van ons kwam ze terug. Na elke wandeling kon ze in het huisje heerlijk ontspannen en liet ze zich verwennen met allerlei lekkers. We hebben genoten!

Groeten,

Jaap en Patrick

Afbeelding

Ollie in de duinen

Afbeelding

Poseren aan zee

Afbeelding

Iers vriendje gevonden

Afbeelding

De vuurtoren van Burgh

Afbeelding

Pootje baden

Afbeelding

Lekker uitrusten
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Zeeland

Bericht door Helene »

O wat ontzettend leuke foto's ik geniet er van wat is Ollie toch een moppie dat zullen jullie hebben genoten. Wij zijn weer terug uit Spanje heel leuk gehad voor het eerst alle wandelingen gedaan zonder Escher en dat was moeilijk groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 453
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Zeeland

Bericht door FENNA »

Zo altijd mee op verlof naar zulke mooie plekken
Wat heeft Ollie toch geluk met jullie :D
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Zeeland

Bericht door Donna »

We kunnen ons voorstellen dat de wandelingen zonder Escher heel moeilijk waren in Spanje. Wij waren afgelopen jaar terug op de plek waar we met Donna haar laatste vakantie hebben doorgebracht. Niet alleen daar, ook thuis waren de eerste wandelingen vreemd. Wat het allemaal wat makkelijker maakte was dat Ollie mee was naar Spanje. Dit hadden we niet gepland toen we reserveerden, het liep zo en dat hielp wel.
En ja, Ollie heeft wel de kersen op de taart gevonden; mee naar Spanje, mee naar Zeeland. De dame geniet er van en wij van haar.

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Plaats reactie