Castricum

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Castricum

Bericht door Donna »

Vorige week zijn wij op zondag weer aan de wandel geweest met Ollie. Bij haar thuis hebben we eerste een koffie gedaan en Ollie werd allengs ongeduldiger. Zoals het de staf van een Airedale betaamt gaven wij gehoor en zijn snel de auto ingestapt om op pad te gaan naar Castricum.
Het weer was niet heel vrolijk, vooral grijs, maar er stond nauwelijks wind en dat was erg prettig. Ollie kon niet wachten tot ze los van de riem kon. Ze heeft gerend en gesprongen, met energie voor tien. We zijn veel andere honden tegengekomen en de één vond ze interessant, terwijl ze de ander nuffig voorbij liep. Een Friese stabij die daar liep met een puppy als nieuwe huisgenoot, kreeg extra aandacht. Wij stonden met de hofhouding van de twee te praten, maar dat duurde Ollie wel een beetje te lang; ze ging demonstratief met haar rug naar ons toe zitten, wachtend op betere tijden.
Die kwamen. Wij vonden het tijd voor een lunch en zijn bij een strandtent gaan zitten. Onnodig te vermelden dat Ollie meedeelde in de “winst”. Zij heeft ook lekker geluncht zullen we maar zeggen.
Na afloop zijn we naar huis gereden. Daar heeft ze lekker liggen relaxen. Op de bank en op haar eigen kleedje. Aan het begin van de avond was het feest voorbij en heeft Jaap haar weer thuis gebracht. Het was een gezellig dagje.

Afbeelding

Yeuh!!! Op het strand!

Afbeelding

Ok dan, even poseren

Afbeelding

Ennehhhh waar zíj́n die snoepjes dan?

Afbeelding

Nou, krijg ik er nog één, of wat!?


Groeten Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Castricum

Bericht door Eldrid »

Ollie heeft het zo te zien super naar z'n zin! Altijd fijn om personeel te hebben dat al grondig ingewerkt is :haha: Thanks to Donna
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 453
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Castricum

Bericht door FENNA »

Leuk zo'n stranddagje met alles erop en eraan :hoera:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Castricum

Bericht door Helene »

Je ziet ze genieten en jullie genieten vast met haar mee, leuk hoor zo'n logeerhond
Plaats reactie