Lunchen

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Lunchen

Bericht door Donna »

Sinds Ollie hier is, wordt er samen geluncht. Voor de een bestaat dat uit dingen als boterhammen en beleg, kopje koffie of thee, misschien wat anders. Voor de ander is het standaard twee scheppen kwark en appel. De appel is de gezamenlijke afsluiting van de lunch. Degene die de appel in stukjes kan verdelen is in het voordeel: die kan kan bepalen wie wat krijgt, de ander kan ziet het allemaal aan en…… geniet! Ollie blijkt “haar” appeltje erg te waarderen. Samen delen we het fruit. Het eerste stukje moet eerst worden besnuffeld en pakt ze daarna gretig aan, de rest eet ze als een Romeinse Keizerin, liggend. Soms met kwarkvlekken op de neus! Daarna, als alles weer wordt opgeborgen, controleert Ollie of alles ook écht weg is. Even zeker weten dat er niets op de grond is achter gebleven. Pas dan kan er worden begonnen aan het tweede belangrijke onderdeel van de middag: een dutje. Samen op de bank. De een doet alsof er een boek wordt gelezen, Ollie is van meet af aan duidelijk: oogjes dicht en snaveltjes toe.

Groetjes,

Jaap en Patrick


Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Lunchen

Bericht door Helene »

Geweldig samen een appeltje eten
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Lunchen

Bericht door Nicoline »

samen een appeltje eten is het allerleukste, maar ons fruitmonster vindt het ook prima aan zelfbediening te doen.

In onze boomgaard is ze als eerste bij de valappels, pruimen en mirabellen. De frambozen en bramen plukt ze zoals jullie weten gewoon zelf.

Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Lunchen

Bericht door FENNA »

Gezellig samen lunchen wat moet een hond nog meer hebben :D
Plaats reactie