Logeren

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Logeren

Bericht door Donna »

Ok!

We hadden wat beloofd en belofte maakt schuld. Doordat het uploaden van foto’s niet zonder slag of stoot gaat, heeft het even geduurd. Eerder iets via imgur geplaatst, maar het idee dat die site zich toegang verschaft tot van alles en nog wat, zorgde voor wantrouwen. Uit een andere post kwam postimage tevoorschijn, daar nu mee aan de slag gegaan, met iets meer vertrouwen, om iedereen getuige te laten zijn van de logeerpartij van Ollie.

De Dame logeert hier af een aan, erg gezellig. Zoals eerder geschreven proberen we er samen het beste van te maken. Thuis is het lastig vanwege beperkte mobiliteit en bij ons is het soms lastig met werkschema’s. Met elkaar komen we er goed uit en dat zorgt ervoor dat we leuke avonturen meemaken met deze dame.

Nadat ze net bij ons was aangekomen zijn we hier in de buurt gaan rondkijken en zien wat er zoal te beleven valt. Er is een stuk dat de Rietlanden wordt genoemd en wat wij al goed kenden, maar Ollie nog niet. Het is het gebied waar Donna ooit besloot dat het een goed idee was achter een eenden moeder aan te gaan en ik in het water belandde…….

Met Ollie verliep de wandeling een stuk rustiger. Ze genoot van de omgeving, keek lekker rond, struinde door het hoge gras en vond het allemaal mooi. Aan het eind zijn we even gaan zitten aan een picknicktafel, Ollie dacht dat we zeiden OP een tafel……



Afbeelding


Daarna de wandeling voortgezet en richting thuis gegaan. Van daar volgde een bezoekje aan “ Opa en Oma” in het zuiden van het land.
Onnodig te schrijven dat daar de verwennerij “all inclusieve” was :D

Groetjes,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Logeren

Bericht door Helene »

Mooi hoort , komt ze dikwijls logeren ?
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Logeren

Bericht door Nicoline »

Wat gezellig dat jullie weer af en toe een hond hebben!
en wat is ze mooi !!

goeie tip om postimage te gebruiken, dat werkt prima. ik zal ook weer eens wat foto's plaatsen
hartelijke groet,
Nicoline
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Logeren

Bericht door FENNA »

Zo'n oppasadres zou Fenna ook wel leuk vinden :D
Plaats reactie