Tweede wandeling met Ollie en Fellow

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Tweede wandeling met Ollie en Fellow

Bericht door Donna »

Vandaag zijn we voor de tweede keer met Ollie en Fellow op stap geweest. Als er in de toekomst een logeerpartij plaatsvindt is het handig als we elkaar al wat beter kennen en het is mooi meegenomen dat wij er op uit kunnen met de twee bengels.

Omdat Fellow nog jong is en alles interessant vindt, is het loslopen een uitdaging, dus dat hebben we de eerste wandeling niet gedaan. Vandaag in het Amsterdamse bos hebben we een eerste poging ondernomen en dat ging erg goed. Hij vond de bal heel leuk en rende er uitgelaten achteraan. Kwam hem ook brengen en zo hebben we een poosje met hem gespeeld. Wel goed opgelet en na verloop van tijd weer aangelijnd.

Ollie hebben we haar muilkorfje afgedaan als dat leek te kunnen. Het is een kleine mogelijkheid dat ze fel reageert op teefjes die ze niet kent. Met muilkorf of aan de lijn is dat niet zo, dus dat wandelt rustig. Op een open veld ging het heel goed zonder muilkorf en ook als er geen andere honden in zicht waren verliep het vlekkeloos. Daar komt bij dat Ollie echt supergoed reageert op haar naam. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt….

Van Ollie wisten we al dat ze water leuk vindt en er zo ingaat, Fellow leek er minder in geïnteresseerd bij de eerste wandeling. Vandaag stonden ze samen in het water, lekker drinken om even bij te tanken.

Afbeelding

We zijn er klaar voor

Afbeelding

Komt daar lekkers???

Afbeelding

Even een slokkie

Afbeelding

Lalalalala, ik heb de bal!!!

Het was weer een leuke wandeling!

Groeten,

Jaap en Patrick

P.S.

Erg leuk om weer een “eigen” verhaal te kunnen posten, mét foto’s!
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Tweede wandeling met Ollie en Fellow

Bericht door Eldrid »

Wat heerlijk om weer op stap te kunnen met maar liefst twee van die heerlijke bengels.

groetjes,
Eldrid
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Tweede wandeling met Ollie en Fellow

Bericht door FENNA »

Ze hebben daar de tijd van hun leven :ok:
almar
Junior
Junior
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 mei 2008 13:33
Locatie: Zaandam

Re: Tweede wandeling met Ollie en Fellow

Bericht door almar »

Mijn bengels genieten met volle teugen van de lange wandelingen nu ik dat niet kan.
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Tweede wandeling met Ollie en Fellow

Bericht door Helene »

Ik geniet van die prachtige foto's bedankt Hélène
Plaats reactie