airedale gek

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

airedale gek

Bericht door Nicoline »

Wij zijn helemaal geen Airedale gekken hoor:

Werkhoekje

Afbeelding

Bewaker wijnrek

Afbeelding
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: airedale gek

Bericht door Helene »

Bij ons is het ook zo Roel heeft zelfs een airedale pet ,we hebben een airedale paraplu ,een airedale knuffel ,beeldjes .Ik maakte van Eschers haar een baret ,de bovenkant was van haar en de rand van een ruit.. De fokker van onze vorige airedale had de keukenkastjes beplakt met airedalestickers en de vensterbanken stonden vol echt propvol met airedales .Toen snapte ik het niet nu na zoveel airedalejaren wel .groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: airedale gek

Bericht door FENNA »

Vroeger kreeg ik van iedereen geschenken met mopshondjes
Nu heb ik enkel nog de jaarlijkse kalender van de airedale
Wat ik wel nog zou willen is een bord met hier waak ik of zo op de poort met daarop een airedale
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: airedale gek

Bericht door Helene »

FENNA schreef:Vroeger kreeg ik van iedereen geschenken met mopshondjes
Nu heb ik enkel nog de jaarlijkse kalender van de airedale
Wat ik wel nog zou willen is een bord met hier waak ik of zo op de poort met daarop een airedale
Wij hebben in de camper een bordje met een airedale met de tekst c' est moi qui garde ici , ooit gekocht in Brugge .Het bordje helpt niet bij ons , Escher blaft niet ,er is bij ons 1x een poging gedaan om in te breken, wij zagen s' morgens dat de sloten helemaal misvormd waren. De tweede keer hebben ze onze jassen meegenomen ,de spijkerbroek van Roel en een tasje, dat was ons eigen schuld we waren vergeten de deuren van de cabine af te sluiten, maar Escher lag op zijn kussentje en keek ernaar denk ik. Het tasje met alles erin hebben we teruggevonden in de bosjes. Ik heb toen tegen Escher gezegd :we hebben helemaal niets aan jou het enige wat we moeten doen is eten in jou stoppen. Escher blaft alleen tegen een kat. Als de bel gaat richt bij zich op ,kijkt ons aan met een blik van zou je niet eens open doen. Het is een druif hoor groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: airedale gek

Bericht door FENNA »

Ongelofelijk wat een brave hond is Escher toch
Ik denk dat met Fenna hier niemand binnen durft
Zij gaat tekeer als een halve wilde telkens er iemand langskomt (gelukkig wonen we in een rustige buurt)
Ook als er iemand te dicht bij mij of bij de auto komt is ze zeer beschermend
Hoe dikwijls er zich al iemand een ongeluk geschrokken heeft door haar luid geblaf kan ik niet meer tellen :roll:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: airedale gek

Bericht door Helene »

FENNA schreef:Ongelofelijk wat een brave hond is Escher toch
Ik denk dat met Fenna hier niemand binnen durft
Zij gaat tekeer als een halve wilde telkens er iemand langskomt (gelukkig wonen we in een rustige buurt)
Ook als er iemand te dicht bij mij of bij de auto komt is ze zeer beschermend
Hoe dikwijls er zich al iemand een ongeluk geschrokken heeft door haar luid geblaf kan ik niet meer tellen :roll:
Onze vorige airedale blafte wel, niet aan één stuk maar een tweetal keer achter elkaar ,ik hoorde aan zijn geblaf of er iemand aan de deur stond of aan het poortje ,dat was altijd makkelijk als ik in de tuin was. Met Escher hoor ik niets als ik in de tuin ben , opeens kan er iemand achter mij staan , Escher staat er dan kwispelend bij. We hebben dat niet aangeleerd hoor hij is gewoon zo. Soms ben ik hem kwijt ,dan heb ik per ongeluk de garage dichtgedaan en niet gezien dat hij er ook binnenging. Dan blijft hij wachten muisstil totdat ik hem heb gevonden, ook dan blaft hij niet. O ja hij valt wel enorm uit naar duitse herders dan ken je hem niet terug , hij is als pupje aangevallen door 2herders, dat is hij nooit vergeten ,een terrrier hè groet Hélène
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: airedale gek

Bericht door Nicoline »

Molly blaft ook bijna nooit, ik herken dat gedrag van Escher. Ook Molly ben ik wel eens kwijt, zeker hier in Luzy waar we allerlei oude stalruimtes hebben. Als ze ongemerkt is meegelopen en ik een deur dicht heb gedaan blijft ze ook net zo lang wachten tot ik zelf in de gaten krijg waar ze is, zonder een kik te geven. Ze blaft dan wel niet, ze heeft wel een enorm vocabulaire aan andere geluiden. Ze kan knorren als een varken, enorm zielig piepen als haar eten te laat wordt geserveerd en heeft een heel speciaal rollend keelgeluid bij hoge opwinding zoals het zien van een bevriende ezel. Heel vermakelijk !
Afbeelding
Plaats reactie