Logerende Gasten

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Logerende Gasten

Bericht door Donna »

Vandaag op Koningsdag heeft Donna twee heren op bezoek. Niet zomaar op bezoek, ze blijven nog slapen ook. Nee, geen Tinder of wat dan ook voor datingsapp, de reden is wat triester, de baasjes van de twee heren hadden een minder leuke dag en zochten onderdak. Donna ontving de twee heren vanmorgen met open armen, ze waren welkom. Ze heeft ze de mooie kanten van deze omgeving laten zien, daarna lekker met ze gesnackt en vervolgens werd het tijd voor een dutje. Koninklijk als Donna is, liet ze de twee heren op de bank slapen.………





Afbeelding


Zodat ze zelf op de door hen mee gebrachte bedjes kon gaan liggen :lol:

Afbeelding


Groetjes,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Logerende Gasten

Bericht door Bor »

Wat fijn, dat Donna en haar personeel plek bieden aan mens en dier op momenten dat dat nodig is. En dat je daar als echte dame dan ook nog je voordeel uit haalt... tja :engel:
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Logerende Gasten

Bericht door mleentje »

Tja, die bank kan iedere dag wel! Uitproberen hoe goed deze heren het hebben kan enkel nu. Wat doe je dan? In elk geval voelen de heren zich heel lekker op de bank. Donna en haar personeel/AKA baasjes zijn duidelijke gesmaakte gast-vrouw en heren.
Wat een leuke foto’s met verhaal zijn dat weer!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Logerende Gasten

Bericht door FENNA »

Wat galant van Donna om die knappe heren op HAAR bank te laten liggen en terwijl hun dekentjes in beslag neemt :lol:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Logerende Gasten

Bericht door Helene »

Wat een leuk verhaal maaaaar die bank , dat weet ik hoe dat slaapt maar die mandjes van de loges daar geef ik mijn eigen geurtje aan groet Hélène
Plaats reactie