Truffel, Tartufo, Truffe

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Truffel, Tartufo, Truffe

Bericht door Nicoline »

Toen Molly een half jaar bij ons was bezochten we een truffelmarkt in Frankrijk en we hebben toen besloten wat truffelboompjes te planten in onze boomgaard met het idee dat het ook leuk zou zijn om Molly truffels te leren zoeken.
De boompjes staan er inmiddels ruim 4 jaar in en als alles goed gaat ( en volgens de experts is dat zo) hebben we vanaf volgend jaar onze eigen truffels. Alleen moeten we ze wel weten te vinden ( ze groeien onder de grond en alleen honden of varkens kunnen ze lokaliseren) Dit najaar zijn we op ' studiereis' naar Italie geweest. veel proeven en ruiken en natuurlijk les voor ons eigen varkentje.



Dit najaar in Italie was er alleen aandacht voor truffels, de ene markt na de andere werd bezocht.
En ik maar les krijgen

Afbeelding


Streng dat ze was!


Afbeelding


zeg nou, ik ben een Aire en toch geen truffelhond. Werken voor de kost; dacht het niet

Afbeelding
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Truffel, Tartufo, Truffe

Bericht door Bor »

Ik ga geen moeite doen voor voedsel wat ik zelf niet eens op mag eten!! Wat denken ze wel niet. Laat ze elkker zelf in de aarde gaan wroeten voor een paar van die nuffige dingen. geef mij maar een lekker soepbot… gewoon gepresenteerd op een dienblad, of, als het echt niet anders kan, aangereikt op neushoogte.
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Truffel, Tartufo, Truffe

Bericht door FENNA »

Precies geen zin in de truffelles :lol:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Truffel, Tartufo, Truffe

Bericht door Helene »

Gewoon volhouden hoor groet Hélène
Plaats reactie