oefenen

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

oefenen

Bericht door Bor »

Afbeelding

Elke avond word er geoefend met Bor en Mika en Artan (de zwarte) en Ewan (de lichte). Van alleen achter een dichte deur, naar achter glas, van bovenop de klimpaal met alleen Bor, in de kamer met alleen Mika, nu alweer tot wat het nu is: Artan en Ewan in de kamer. Bor los, maar onder controle. Mika aan de lijn en veel snoepjes (Joep-snoep heet dat hier... gekregen van Joep en Eldrid en de honden weten dat dit extra lekkere snoepjes zijn.... of komt dat toch door de aanprijzing ervan?? …. ik jok ook weleens en roep iets over "Joep-snoep" en dan is het stiekem gewoon "ouwe meuk")
We maken nog steeds vorderingen. Soms vergt het best wat, maar als je dan resultaat ziet, is het des te mooier.

groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: oefenen

Bericht door Eldrid »

Kijk nou toch! Dat ziet er fantastisch uit!
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: oefenen

Bericht door Donna »

Wow! Met respect heb ik jullie verhaal gelezen. Ik begrijp dat de hang naar nieuwe poezebeesten zó groot was dat jullie de stap hebben genomen. Niet alleen respect, maar ook verbazing. Als ik denk aan onze prinses, dan kan ik maar tot één conclusie komen; hier zou het een “mission impossible” zijn. Denk dat een kat het hooguit een paar minuten zou redden en dan, óf gevlucht was, of erger. Echt waanzinnig knap dat jullie het avontuur zijn aangegaan en, belangrijker, succes boeken! We blijven meelezen.

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: oefenen

Bericht door Helene »

Ik zie dat het goedkomt ,Bor kijkt en het zwarte poesje ligt heel ontspannen die witte is wat alerter, komt mijn voorspelling uit .Binnenkort zij aan zij met de hondjes in de mand succes hoor je hebt al veel bereikt groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: oefenen

Bericht door FENNA »

Schitterend dat het al zo vlotjes gaat
Wij hadden in het begin plannen om Fenna als pup veel met de kater van mijn zus te laten spelen om ze zo aan katten gewend te laten raken
Ze hebben toen spijtig genoeg ontdekt dat de kater een hartziekte had en zo weinig mogelijk stress mocht hebben
Vandaar dat we het maar zo gelaten hebben met als resultaat als Fenna op straat een kat ziet ze bijna niet te houden is
Maar zoals je ziet met (heel) veel geduld bereik je heel wat
Proficiat :hoera:
Plaats reactie