kalender

Leuke, lieve en gekke foto's van je hond
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

kalender

Bericht door Bor »

Afbeelding

Zoals jullie weten, krijg ik ieder jaar (!!) van Henk een kalender met foto's van Bor en Mika. Ja, mijn leven is net zo erg als dat van de honden zelf :wink:
Nu wil ik al sinds Mika er is, graag een foto van de twee konten. Dat staat voor mij voor het ultieme geluksmoment, twee van die konten die voor me uit lopen en die horen dan bij mij!! Henk is aan 't uitproberen en uiteindelijk komt dan de (voor mij) mooiste billenfoto op mijn eigen kalender :verliefd:
Ik wil jullie dit traject niet onthouden, er waren er al een paar, maar deze komt in de buurt van kalenderwaardig... je begrijpt dat ik nog vaak ga zeggen: mooi... maarrrr, het kan nóg mooier. Zo blijven de kontjes binnen stromen en kies ik alsnog één van de eerste... hihi.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: kalender

Bericht door Helene »

je blijdschap om zo achter 2 kontjes aan te lopen kan ik me helemaal voorstellen. Het is toch geweldig om te wandelen in de natuur met een blij kontje voor je, jij hebt het geluk van 2 kontjes geniet ervan hoor Groet hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: kalender

Bericht door FENNA »

Deze twee zouden direct op de kalender mogen ze zijn het absoluut waard :verliefd: :I:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: kalender

Bericht door Bor »

Afbeelding

Baasje doet z'n best...
groetjes Esther
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: kalender

Bericht door Bor »

Afbeelding

Dat word nog moeilijk kiezen... maar ik doe 't graag!
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: kalender

Bericht door Sjef »

heerlijk hoor !, kun je uren naar kijken.........

groet Jacqueline
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: kalender

Bericht door Eldrid »

ALLEMAAL!!!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: kalender

Bericht door Bor »

Eldrid schreef:ALLEMAAL!!!
Ja, misschien moet baasje maar een maand maken met meerdere kont-pictures op één blad. Want ja, de koppies zijn ook zo leuk en er zijn "maar" 12 maanden... keuze-stress!
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: kalender

Bericht door Helene »

zet ze allemaal op het forum , kiezen wij de kontjes mee groet Hélène , die twee kontjes tussen de hoge grassprieten vind ik erg leuk
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: kalender

Bericht door Eldrid »

Als het gras twee kontjes hoog is... :lol:
Gebruikersavatar
Antonia
Nieuwe gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:12
Mijn hond heet: Lady

Re: kalender

Bericht door Antonia »

Ohh, wat heerlijk dit! En wat een mooi idee om een kalender met foto's van je eigen honden te laten maken... Dat wil ik ook graag! Ik moet even mijn digitale camera laten repareren, want die heb ik van de week laten vallen en krijg hem niet meer aan de praat. Echt balen, want Lady doet de schattigste dingen (zoals met een voorpootje over haar neusje slapen - smelt!), en ik wil het hier zo graag delen, haha :) Ik geniet immers ook zo van jullie foto's - gewoon smullen dit!

Ik zou het trouwens wel leuk/handig vinden om tips te krijgen over hoe je dat doet met zo'n kalender. Die vriendin van mij heeft vorig jaar ook eentje van haar (toen) 5 honden laten maken - ik weet idd nog wat een uitzoekwerk dat voor haar was! Ben benieuwd waar je man dat laat maken, Esther, en hoe dat het leukst en makkelijkst te regelen is? Liesbeth (die vriendin van me) had het via een dienst gedaan waar ze toch niet helemaal tevreden over was... Ik vroeg me zoon net even of hij wat wist, want die laat voor zijn bedrijf ook altijd kalenders drukken met foto's, en hij vond www.saxoprint.nl wel een goede service. Het is wel online, dus voor mij toch een beetje uitzoekwerk, maar wel weer klimaatneutraal gedrukt (en ik draag graag een steentje bij aan een gezonde planeet :bloem: ).

Maar misschien heb je een betere tip, Esther? Ik zou wel de optie willen hebben om meerdere exemplaren te laten drukken; zou leuk zijn om voor Liesbeth eentje te maken en haar kinderen, die ook verzot zijn op de honden, en Lady hoort daar zeker bij!

Och, ik ben weer zo lang van stof! Fijne donderdag allemaal!
Liefs,
Lady & Antonia
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: kalender

Bericht door Bor »

Uit eigen ervaring weet ik dat kalenders en fotoboeken maken best veel uitzoekwerk is, maar ook heel leuk om te doen! De kalender van dit jaar is bij Albelli gemaakt, zag ik. Maar ach, het is maar net wat je zoekt. Een beetje een bekende naam vind ik zelf altijd wel prettig. Hema en Kruidvat doen het ook en nog veel meer winkels-opties.
Ik zelf heb ooit bij Albelli ook een boek samen gesteld en dat werkte prima, voor mij. (geen aandelen)

Het werkt aanstekelijk, hè, andere airedalebezitters?! Geniet ervan. Lees. Kijk. Plaats foto's (!).
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Antonia
Nieuwe gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:12
Mijn hond heet: Lady

Re: kalender

Bericht door Antonia »

Bedankt voor de tips, Esther! Ja, Albelli was ik helemaal vergeten, daar had ik ook wel eens goede dingen over gehoord idd! Zoveel keuzes! Maar het is anderzijds ook een belangrijk deel van het plezier van zo'n kalender, het uitkiezen en samenstellen, dat is ook zo... Leuke kiekjes maken, en mixen en matchen... Kan niet wachten tot mijn camera het weer doet! Ik zal Liesbeth vanmiddag even om een recente foto vragen, dan kan ik alvast een voorproefje posten ;-) En kan me erg voorstellen dat het verslavend werkt, Esther, haha :I:

Fijn weekend alvast!
Antonia
Plaats reactie