Kampioensschapsclubmatch ATCN 7 juni 2008
-
- Puppy
- Contacteer:
Kampioensschapsclubmatch ATCN 7 juni 2008
Hallo wie komt of schrijft er in op de kampioensclubmatch van de Airedale Terrier Club Nederland in Heteren?
is er een nieuw bestuur dan ?
en wie is de nieuwe voorzitter ?
ik ben al een tijd geen lid meer er waren toen ook wat problemen met het bestuur en ik vond het blad toen wat saai worden, ik keek er nauwelijks in
is het nu in kleur ?
er waren toen plannen om het blad te veranderen.
misschien dan toch maar weer eens lid worden
en wie is de nieuwe voorzitter ?
ik ben al een tijd geen lid meer er waren toen ook wat problemen met het bestuur en ik vond het blad toen wat saai worden, ik keek er nauwelijks in

is het nu in kleur ?
er waren toen plannen om het blad te veranderen.
misschien dan toch maar weer eens lid worden

Re: Kampioensschapsclubmatch ATCN 7 juni 2008
Ikke??Spronck schreef:Hallo wie schrijft er in op de kampioensclubmatch van de Airedale Terrier Club Nederland in Heteren?

Wij zijn dat weeken in Rotterdam. Wij nemen deel aan de Nederlandse Klimkampioenschappen voor boomverzorgers...
Is dat in de buurt?
- Esther
- Beheerder
- Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
-
- Jonge hond
Er is een nieuw bestuur gekozen op de alg,ledenverg.Jeanette schreef:Ik heb begrepen dat er wel een nieuw bestuur is gekozen, maar heb nog geen nieuwsbrief van de ATCN ontvangen waarin dat ook officieel bevestigd wordt ...
13 april. De voorzitter is Annemarie(dierenarts) en Jan Stofbergen zit nu ook in het bestuur en Jose is als enige uit het oude bestuur.
Airedale4ever
-
- Jonge hond
het nieuwe bestuur is wel voltallig bestaande uit 5/6 mensen maar dat waren onbekenden voor mij.De oude penningmeester Harting is weer penningmeester geworden.Jeanette schreef:Dat zijn prima mensen. Maar lijkt me wel wat weinig ...Gally schreef:Er is een nieuw bestuur gekozen op de alg,ledenverg.Jeanette schreef:Ik heb begrepen dat er wel een nieuw bestuur is gekozen, maar heb nog geen nieuwsbrief van de ATCN ontvangen waarin dat ook officieel bevestigd wordt ...
13 april. De voorzitter is Annemarie(dierenarts) en Jan Stofbergen zit nu ook in het bestuur en Jose is als enige uit het oude bestuur.
Hoop dat ze de boel weer snel op de goede rails kunnen krijgen.
Airedale4ever
-
- Jonge hond
- Contacteer: