Vorige week zijn we met Ollie een paar daagjes in Zeeland geweest. We waren in Veere deze keer. Het weer was bij vlagen goed, al hadden we ook een paar keer pech met flinke regenbuien. Ach, we zijn niet van suikergoed zullen we maar zeggen.
Ollie vond het allemaal erg gezellig. Veel aandacht en zo nu en dan een kleine proeverij aan Zeeuwse lekkernijen
Inmiddels zijn we weer thuis en lijkt de lente er nu toch echt aan te komen.
Groeten,
Jaap en Patrick
Paar daagjes Zeeland
- Donna
- Volwassen hond
-
- Jonge hond
- Mijn hond heet: FENNA
Re: Paar daagjes Zeeland
Ollie heeft zo te zien weer super genoten van haar uitstapje met haar baasjes
Aan de foto's te zien is Zeeland prachtig en niet te druk of is dat maar een idee?
Fenna kunnen we spijtig genoeg niet meer vrij laten lopen waar andere honden lopen want ze is helemaal niet sociaal meer
Vooral teven liggen haar niet en ze is ook zeer verdedigend naar ons toe.
Het is begonnen met een conflict met een andere hond en het is nooit meer goed gekomen.
Ik vind dit zo spijtig want ik zou haar zo graag haar vrijheid terug gunnen maar wij nemen liever geen risico dat ze in een gevecht zou raken en een ander hondje kwetsen of zelf gekwetst zou worden.
We lopen nu met een lange lijn en meestal op plaatsen waar weinig honden zijn
Enkel haar beste vriendje (teckeltje) gaat nog elke dag mee wandelen met ons
Die ziet ze gelukkig nog heel graag
Aan de foto's te zien is Zeeland prachtig en niet te druk of is dat maar een idee?
Fenna kunnen we spijtig genoeg niet meer vrij laten lopen waar andere honden lopen want ze is helemaal niet sociaal meer
Vooral teven liggen haar niet en ze is ook zeer verdedigend naar ons toe.
Het is begonnen met een conflict met een andere hond en het is nooit meer goed gekomen.
Ik vind dit zo spijtig want ik zou haar zo graag haar vrijheid terug gunnen maar wij nemen liever geen risico dat ze in een gevecht zou raken en een ander hondje kwetsen of zelf gekwetst zou worden.
We lopen nu met een lange lijn en meestal op plaatsen waar weinig honden zijn
Enkel haar beste vriendje (teckeltje) gaat nog elke dag mee wandelen met ons
Die ziet ze gelukkig nog heel graag