Het was vorig weekend en ook gisteren heerlijk weer! Lekker weertje voor een tochtje met de boot. Ollie was al vaker mee geweest toen ze bij ons logeerde, nu als vaste huisgenoot gaat zo nóg vaker mee. Afgelopen weekend waren we bij de Spiegelplas, een prachtig meer, waar verschillende eilandjes zijn. We hebben in de schaduw aangelegd en vanaf de boot was het een klein stukje zwemmen naar de kant. Daar kon Ollie doen wat ze moest doen. Het ging haar goed af en bijkomend voordeel was dat ze ook lekker afkoelde in het water. Ze liet zich mooi van de boot in het meer helpen en ook er weer uit. Ze heeft het goed gedaan en genoot er zichtbaar van. Op de terugweg lekker relaxen.
Ontspannen aan boord
Groeten,
Jaap en Patrick
Lekker weertje
- Donna
- Volwassen hond
-
- Jonge hond
- Mijn hond heet: FENNA
Re: Lekker weertje
Wat een luxeleventje heeft Ollie bij jullie
Fenna is spijtig genoeg geen waterrat dus om toch wat af te koelen zijn we dikwijls autoritjes gaan maken in de cabrio
Met haar neusje in de wind en haar flapperende oren meer hoeft dat voor haar niet te zijn
Fenna is spijtig genoeg geen waterrat dus om toch wat af te koelen zijn we dikwijls autoritjes gaan maken in de cabrio
Met haar neusje in de wind en haar flapperende oren meer hoeft dat voor haar niet te zijn
- Donna
- Volwassen hond
Maar Fenna heeft het toch ook érg luxe: rondgereden worden in je cabrio! Kom daar maar eens om. Zou het leuk vinden daar een foto van te zien, al heb ik al wel zo’n idee: een Airedale met haar neus in de wind, genietend van alles om haar heen.
Groeten,
Jaap en Patrick
Groeten,
Jaap en Patrick
-
- Jonge hond
- Mijn hond heet: FENNA
Ons madame in haar cabrio
- Donna
- Volwassen hond
Luxe Tante!
Wat een heerlijke foto, lekker genietend van de rondrit!
Wat een heerlijke foto, lekker genietend van de rondrit!